لوکیشن ها

15 تا بهترین خوابگاه دخترانه تهران (آدرس + شماره تلفن)

معرفی بهترین پانسیون‌ دخترانه تهران

  • یکی از دغدغه های اصلی بسیاری از دانشجویان و خانم های شاغلی که به تهران مهاجرت می کنند، یافتن بهترین خوابگاه دخترانه تهران برای اقامت است. محل اقامت تاثیر زیادی در آرامش فرد و رفاه او خواهد داشت. به همین دلیل اکثر دانشجویان به دنبال مکانی هستند که در عین بهداشتی بودن بتواند امکانات اولیه مورد نیاز آن ها را فراهم کند.

    لیست خوابگاه دخترانه تهران

    یافتن خوابگاه دخترانه مناسب در تهران کاری آسان نیست. آن هم اگر به دنبال مکانی منحصر بفرد با امکانات رفاهی کامل باشید. اما خوابگاه های دخترانه با امکانات رفاهی عالی و شرایط مناسب در تهران کم نیستند. در این مطلب از سایت مرجع در تهران می خواهیم 15 عدد از لیست بهترین خوابگاه دخترانه تهران را به شما معرفی کنیم.


    خوابگاه دخترانه سعادت

    خوابگاه دخترانه سعادت

    اولین مورد از لیست بهترین خوابگاه دخترانه تهران، خوابگاه سعادت آباد است که جزء لوکس ترین آن ها محسوب می ود. درجه این خوابگاه 1 می باشد. این بدین معناست که این خوابگاه انواع امکانات رفاهی را دارد. عبور و مرور خوابگاه با دوربین مداربسته کنترل شده و ایمنی بالایی دارد.

    هر فرد مجهز به تخت، کمد خصوصی، کابینت خصوصی و میز مطالعه می باشد. اتاق خشکشویی و اتوشویی دارای لباسشویی ها و دستگاه های اتوی متعدد است. آشپزخانه مجهز به انواع وسایل خانگی برقی بوده و تمامی نیازهای دانشجویان را در پخت و پز فراهم می کند.

    خوابگاه دخترانه سعادت

    اتاق ها دارای سیستم گرمایشی و سرمایشی قوی هستند و تمامی فضاها به صورت روزانه توسط نظافتچیان تمیز می شود. در برخی از اتاق ها تلویزیون تعبیه شده است تا افراد بتوانند برای سرگرمی از آن استفاده کنند.

    راه های ارتباط با خوابگاه سعادت

    .

    برای دیدن لیست 10 تایی خانه سالمندان تهران به این مقاله مراجعه کنید.


    خوابگاه دخترانه سنا

    خوابگاه دخترانه سنا

    بهترین خوابگاه دخترانه تهران، خوابگاه یسنا است که دارای مجوز رسمی فعالیت می باشد. این مجموعه مجهز به اینترنت پرسرعت بوده تا نیاز تمامی مقیمان خوابگاه به اینترنت تامین شود. خوابگاه به ایستگاه مترو و بی آر تی نزدیک بوده و دانشجویان از نظر حمل و نقل مشکلی نخواهند داشت.

    سالن مطالعه و سالم خشکشویی آن به صورت جداگانه و با فاصله از هم قرار دارند. درنتیجه هیچ مزاحمتی برای دانشجویان ایجاد نخواهد شد. ساختمان خوابگاه مجهز به آسانسور بوده و تمامی بخش های آن به صورت روزانه نظافت می شوند.

    خوابگاه دخترانه سنا

    سیستم سرمایشی و گرمایشی خوابگاه به صورت کولر آبی و شوفاژ است. رفت و آمدهای خوابگاه به صورت منظم چک شده و دوربین های مدار بسته در تمامی بخش ها قرار دارند. اتاق ها مجهز به تخت راحت، کمد خصوصی و کتابخانه هستند. تمامی سرویس های بهداشتی به صورت مرتب ضدعفونی می شوند.

    راه های ارتباط با خوابگاه سنا

    • آدرس: سهروردی شمالی،خ خرمشهر،خ عربعلی،کوچه هفتم،پلاک 13
    • شماره تماس: ۰۹۱۹۲۰۸۷۳۹۳
    • اینستاگرام: khabgah.dokhtarane.sana
    • ظرفیت: 80 نفره
    • درجه: 2
    بخوانید
    چطور از تهران به صفادشت بریم؟[ 7 روش + مترو، اتوبوس و شخصی]


    خوابگاه فرشتگان 1 (پارک وی)

    خوابگاه دخترانه فرشتگان

    خوابگاه فرشتگان 1 بهترین خوابگاه دخترانه تهران است که بسیاری از امکانات رفاهی لازم را دارا می باشد. این خوابگاه دارای واحد اسکان مهمان است که در صورت لزوم می توانید مهمانان خود را در آن اسکان دهید. خوابگاه مجهز به اینترنت پرسرعت بوده و سیستم سرمایشی و گرمایشی آن تامین است.

    در هر اتاق یخچال و فریزر وجود دارد که دانشجویان می توانند خوراکی های خود را داخل آن قرار دهند. سالن مطالعه دارای میز، صندلی و کتابخانه مجهز است. حیاط و فضای ورزشی و تفریحی خوابگاه بی نظیر می باشد. در صورت نیاز می توانید از حیاط خوابگاه به راحتی استفاده کنید.

    دسترسی آسان به مترو و بی آر تی از طریق این خوابگاه وجود داشته و دانشجویان با مشکل رفت و آمد رو به رو نخواهند بود. دوربین های مدار بسته به صورت 24 ساعته فعال بوده و تمامی رفت و آمدها را به دقت رصد می کنند.

    راه های ارتباط با خوابگاه فرشتگان شعبه میرداماد

    • آدرس: خیابان ولیعصر – روبروی ایستگاه بی آر تی پارک وی – کوچه قریشی – پلاک 20
    • شماره تماس: 02122902610
    • اینستاگرام: fereshtegan._
    • ظرفیت: 110 نفر
    • درجه: درجه 2

    خوابگاه فرشتگان 2 (جردن)

    خوابگاه فرشتگان 2 بهترین خوابگاه دخترانه تهران است که مدیریت آن بر عهده خانم زهرا قاسمی می باشد. این مجموعه دارای اتاق تلویزیون، آشپزخانه مجهز به یخچال، اجاق گاز و مایکروفر، اتاق رختشویی و اتوشویی است. خوابگاه به وسایل حمل و نقل عمومی نزدیک می باشد. بنابراین نیازی نیست بابت جابه جایی نگران باشید.

    اینستاگرام خوابگاه فرشتگان 2

    هر واحد دارای تخت، یخچال، کمد کلیددار و کابینت کلیددار است. جالب است بدانید که نظافت فضاهای مشترک خوابگاه رایگان می باشد. تمامی سرویس های بهداشتی به صورت روزانه نظافت می شوند. خوابگاه فرشتگان 2 به مراکز آموزشی، اداری و تفریحی مهم تهران بسیار نزدیک است.

    بنابراین شاید اصلا نیازی به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی نیز نداشته باشید. با دوربین مدار بسته تمامی رفت و آمدهای خوابگاه چک شده و امنیت آن تضمین می شود.

    راه های ارتباط با خوابگاه فرشتگان شعبه جردن

    • آدرس: جردن، خیابان سعیدی، پلاک 24
    • شماره تماس: 02126200351
    • اینستاگرام: fereshtegan._
    • ظرفیت: 100
    • درجه: 3


    خوابگاه دخترانه سایه

    خوابگاه دخترانه سایه

    خوابگاه دخترانه سایه نیز در لیست بهترین خوابگاه دخترانه تهران قرار می گیرد. این خوابگاه دارای اتاق یک تخته تا شش تخته است. بنابراین با شرایط دلخواه می توانید در این خوابگاه اقامت داشته باشید. ساختمان مجهز به حیاط دلباز و تراس بزرگی است که می توانید از آن استفاده کنید.

    این خوابگاه از آن جایی که در مرکز شهر است تنها سه دقیقه با بی آر تی و ایستگاه مترو فاصله دارد. تصفیه آب، دوربین مدار بسته، کم شخصی، تخت راحت، یخچال و … از امکانات این خوابگاه هستند.

    اینستاگرام خوابگاه دخترانه سایه

    جالب است بدانید تمامی اتاق ها، فضاهای مشترک و سرویس های بهداشتی به صورت روزانه تمیز و ضدعفونی می شوند. میز ناهارخوری در هر واحد از آپارتمان وجود دارد که تمامی افراد می توانند از آن استفاده کنند. سیستم گرمایشی و سرمایشی اتاق ها بی نظیر است. اتاق خشکشویی، اتوشویی، سالن مطالعه و … از دیگر امکانات این خوابگاه بزرگ دانشجویی است.

    راه های ارتباط با خوابگاه سایه

    • آدرس: بلوار کشاورز، خیابان کبکانیان، پلاک 4
    • شماره تماس: 02188952610
    • وبسایت: sayedorm.ir
    • اینستاگرام: khabgahesaye
    • ظرفیت: 90 نفر
    • درجه: 2

    بد نیست از مقاله لیست 10 تایی باشگاه بدنسازی بانوان تهران نیز دیدن کنید.


    خوابگاه دخترانه یاس 1

    مدیریت این مجموعه به عهده آقای محمدرضا محمدی است. خوابگاه دخترانه یاس 1 بهترین خوابگاه دخترانه تهران است که بیشترین امکانات رفاهی لازم را دارد. همه اتاق ها دارای تخت، کمد و کتابخانه مجزا هستند. آشپزخانه دارای اجاق گاز، یخچال و انواع تجهیزات دیگر است.

    بخوانید
    چطور از تهران به پاکدشت برویم؟ (5 روش راحت رفت و آمد)

    سالن تلویزیون، سالن مطالعه، خشکشویی و اتوشویی در این خوابگاه وجود دارد. تمامی بخش های مشترک خوابگاه دارای دوربین مدارک بسته هستند. این گونه امنیت کل خوابگاه حفظ می شود. عبور و مرور خوابگاه به شدت کنترل شده و امنیت آن تامین است.

    امکان اسکان مهمان در خوابگاه یاس 1 وجود دارد. بنابراین اگر احیانا مهمانی داشتید، می توانید پذیرای آن باشید. تمامی اتاق ها مجهز به شوفاژ و کانال کولر آبی جهت تامین آسایش دانشجویان است. جهت اطلاع از شرایط پذیرش می توانید با مدیریت خوابگاه یاس 1 تماس بگیرید.

    راه های ارتباط با خوابگاه یاس

    • آدرس: بلوار میرداماد، خیابان کارون جنوبی، نبش رامین، پلاک 4
    • شماره تماس: 02122221427
    • ظرفیت: 158 نفر
    • درجه: 2


    خوابگاه دخترانه سبز انقلاب

    بهترین خوابگاه دخترانه تهران باید قیمت مناسبی نیز داشته باشد. خوابگاه سبز انقلاب با مدیریت خانم لیلا نجفی اداره می شود. هر اتاق این خوابگاه دارای پتو، بالش و ملحفه بسیار تمیز برای ساکنان است. جالب است بدانید این خوابگاه می تواند انواع گروه های مهمان را همانند گروه های ورزشی را تا 18 نفر به راحتی پذیرا باشد.

    البته قبل از مراجعه حتما باید با مدیریت خوابگاه هماهنگ کنید. آشپزخانه دارای مایکروفر، اجاق گاز و یخچال است. تمامی فضاهای شخصی و مشترک خوابگاه به صورت روزانه توسط کادر ویژه نظافت می شوند.

    دقت داشته باشید که تمامی اتاق ها مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی هستند. اتاق تماشای تلویزیون به صورت جداگانه تعبیه شده است. اتاق رختشویی و اتوشویی نیز در این ساختمان وجود دارد. دوربین های مدار بسته امنیت ساکنان خوابگاه را تامین خواهند کرد.

    راه های ارتباط با خوابگاه سبز انقلاب

    • آدرس: میدان انقلاب، خیابان جمالزاده شمالی، خیابان زند، پلاک 43
    • شماره تماس: 02166573224
    • ظرفیت: 106 نفر
    • درجه: 2


    خوابگاه دخترانه مهسا 2

    خوابگاه دخترانه مهسا 2 در لیست بهترین خوابگاه دخترانه تهران قرار می گیرد. این خوابگاه دارای اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته و چهارتخته است. ساختمان خوابگاه کاملا نوساز بوده و هر طبقه دارای سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی به صورت اختصاصی می باشد.

    تمامی اتاق ها دارای تخت، کمد شخصی  کلیددار، کشو کلیددار و … هستند. میز آرایش، پنجره نورگیر عالی، اینترنت پرسرعت، پارکینگ، سالن مطالعه، اتاق چمدان  و … جزء امکانات این مجموعه هستند. همچنین خوابگاه به سالن مطالعه، اتاق خشکشویی و اتوشویی نیز مجهز است. پذیرش مهمان در این مجموعه انجام شده و دانشجویان می تواند مهمانان خود را اسکان دهند.

    تمامی بخش های خوابگاه به صورت روزانه نظافت شده و عبور و مرور خوابگاه با دوربین مدار بسته کنترل می شود. قوانین و شرایط مناسب این خوابگاه باعث شده تا میزان انضباط آن عالی باشد.

    راه های ارتباط با خوابگاه مهسا

    • آدرس: خیابان ولیعصر، تقاطع بهشتی، خیابان عبادی، کوچه منصور، پلاک 24
    • شماره تماس: 02188714794
    • ظرفیت: 45 نفر
    • درجه: 2


    خوابگاه دخترانه سیلوانا

    خوابگاه دخترانه سیلوانا بهترین خوابگاه دخترانه تهران است که مدیریت آن بر عهده خانم فهیمه علایی می باشد. پرسنل این مجموعه بسیار خوش برخورد بوده و به صورت شبانه روزی کار نظارت به خوابگاه و رسیدگی به آن را انجام می دهند. خوابگاه دارای اتاق های مجزا بوده و هر کدام به تعداد کافی دارای تخت و سرویس خواب هستند.

    اتاق مطالعه، اتاق رختشویی و اتوشویی به صورت جداگانه تعبیه شده اند. تمامی اتاق ها مجهز به کمد شخصی بوده و حریم خصوصی ساکنان به خوبی حفظ می شود. تمامی فضاهای خصوصی و مشترک خوابگاه همانند آشپزخانه و سرویس های بهداشتی به صورت روزانه نظافت خواهند شد.

    امکان دسترسی آسان به ایستگاه وسایل حمل و نقل عمومی و مراکز خرید از طریق این خوابگاه وجود دارد. بنابراین نیازی نیست بابت دسترسی آن نگران باشید. این گونه از میزان هزینه های جابه جایی شما به شدت کاسته می شود.

    بخوانید
    باشگاه بدنسازی بانوان تهران [آدرس، تلفن، اینستا] لیست 10تایی

    راه های ارتباط با خوابگاه سیلوانا

    • آدرس: تهران.هفت تیر.مفتح شمالی.کوچه پارس. پلاک ۳
    • شماره تماس: 02188308512
    • ظرفیت: 162 نفر
    • درجه: 2


    خوابگاه دخترانه پارس

    مدیریت خوابگاه دخترانه پارس، بهترین خوابگاه دخترانه تهران بر عهده خانم نسرین نجفی دولت آباد است. این خوابگاه مجهز به سالن ورزشی مجهز، سالن مطالعه، آشپزخانه، سرویس های بهداشتی تمیز در واحدهای جداگانه می باشد. تمامی اتاق ها مجهز به تخت راحت، کمد شخصی و میز مطالعه هستند.

    همچنین دانشجویان می توانند از سالن مطالعه خوابگاه نیز استفاده کنند. در اتاق خشکشویی لباسشویی ها و اتوهای زیادی برای استفاده ساکنان قرار دارند. امنیت خوابگاه تضمین شده است. چرا که تمامی بخش های آن به وسیله دوربین مداربسته چک می شوند.

    حیاط بزرگ و تراس های بزرگ و دلباز از بهترین ویژگی های این خوابگاه است. دانشجویان در فضاهای باز دانشگاه می توانند اوقات خوشی را در کنار دوستان خود سپری کنند. پرسنل مجرب این خوابگاه به صورت روزانه تمامی امور مربوط به نظافت خوابگاه را انجام می دهند.

    راه های ارتباط با خوابگاه پارس

    • میدان هفتم تیر، خیابان مفتح جنوبی، کوچه جار، پلاک 12
    • شماره تماس: 02188838047
    • ظرفیت: 140 نفر
    • درجه: 3


    خوابگاه دخترانه آپادانا

    خوابگاه آپادانا نیز به دلیل امکانات خوبی که دارد در لیست بهترین خوابگاه دخترانه تهران قرار می گیرد. این دانشگاه دارای تلویزیون های ال ای دی برای سرگرمی دانشجویان، میز آرایش، میز اتو، تخت، کم شخصی، حیاط، فضای سبز و … است. هر صبح تمامی بخش های خوابگاه توسط کادر مجرب تمیز می شوند.

    دانشجویان می توانند از فضای سبز خوابگاه به صورت نامحدود استفاده کنند. اتاق مطالعه دارای میز و صندلی های استاندارد برای راحتی هر چه بیشتر دانشجویان است. آشپزخانه یخچال فریزر، مایکروفر و اجاق گاز دارد. تمامی کابینت های آشپزخانه قابل استفاده هستند.

    تمامی اتاق ها و لابی خوابگاه دارای مبل، فرش و موکت تازه و تمیز هستند. اینترنت پرسرعت از دیگر امکانات خوب این خوابگاه است. خوابگاه آپادانا دارای مجوز رسمی فعالیت است و تمامی بخش های آن دوربین مدار بسته دارند. بنابراین رفت و آمد خوابگاه به دقت تحت نظارت مدیریت خوابگاه قرار دارد.

    راه های ارتباط با خوابگاه آپادانا

    • آدرس: خیابان ولیعصر، نرسیده به پارک وی، خیابان ابراهیم مهری، بن بست سوسن یکم، پلاک 19
    • شماره تماس: 02126204805
    • ظرفیت: 80 نفر
    • درجه: 3


    خوابگاه دخترانه ترمه

    خوابگاه ترمه بهترین خوابگاه دخترانه تهران است که قوانین بسیار منظمی دارد. اقامت در این خوابگاه تنها برای دانشجویان، کارمندان و افراد غیر سیگاری مهیا می باشد. این خوابگاه دارای آشپزخانه مجهز برای آشپزی بوده و اتاق رختشویی نیز دارد. ورود و خروج به صورت الکترونیکی بوده و دارای گیت مخصوص است.

    این گونه امنیت ساکنان خوابگاه بهتر تامین می شود. تمامی بخش های خوابگاه به صورت روزانه توسط پرسنل زحمتکش نظافت می شود. هر اتاق دارای تخت، یخچال، کمد شخصی و میز و صندلی است. اتاق مطالعه دارای میز و صندلی های استاندارد بوده و دانشجویان در کمال آرامش می توانند به مطالعه خود برسند. سیستم گرمایشی و سرمایشی این مجموعه بی نظیر بوده و راحتی هر چه بیشتر دانشجویان را فراهم می کند.

    راه های ارتباط با خوابگاه ترمه

    • آدرس: پونک، بلوار عدل، بین میرزابابایی و عدل، کوچه بنفشه، پلاک 1
    • شماره تماس: 02144400344
    • ظرفیت: 70 نفر
    • درجه: 3


    خوابگاه دخترانه پرنیان

    خوابگاه دخترانه پرنیان، بهترین خوابگاه دخترانه تهران بوده که توسط خانم نرجس شمسی گوشکی اداره می شود. این خوابگاه در هر طبقه خود دارای آشپزخانه مجزا است که مجهز به وسایل پخت و پز و وسایل شستشو همانند لباسشویی می باشد. تمامی اتاق ها دارای تخت راحت، کمد کلیددار، میز و صندلی و مبل راحت هستند.

    بخوانید
    نحوه اجاره غرفه در مترو تهران [مدارک+شرایط و قیمت ها]

    کف اتاق ها فرش و موکت تازه و تمیز پهن شده است. تمامی بخش های خوابگاه به صورت روزانه توسط پرسنل مجرب نظافت می شود. ورود و خروج این خوابگاه کنترل شده و دارای دوربین مدار بسته است.

    برخی از اتاق ها دارای تلویزیون ال ای دی بوده و سرویس بهداشتی برای هر واحد به صورت جداگانه وجود دارد. سیستم سرمایشی آن کولر بوده و سیستم گرمایشی شوفاژ است. دقت داشته باشید که فضای کلی این خوابگاه بسیار برای خانم های دانشجو و شاغل مناسب می باشد. چرا که امکانات رفاهی آن به صورت کامل تامین است.

    راه های ارتباط با خوابگاه پرنیان

    • آدرس: میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی، نرسیده به بلوار کشاورز، کوچه فاتحی، پلاک 1
    • شماره تماس: 02188956764
    • ظرفیت: 86
    • درجه: 2


    خوابگاه دخترانه مرسانا

    خوابگاه مرسانا بهترین خوابگاه دخترانه تهران است که به مراکز آموزشی مهم نزدیک می باشد. نزدیک بودن به مراکز آموزشی باعث شده تا دانشجویان هیچ نگرانی برای حمل و نقل و دسترسی راحت به دانشگاه را نداشته باشند. همچنین این خوابگاه به ایستگاه مترو و اتوبوس بسیار نزدیک است. تمامی اتاق های خوابگاه دارای تخت، کمد شخصی و میز و مبل راحتی هستند.

    در آشپزخانه یخچال، لباسشویی و تمامی تجهیزات مورد نیاز برای آشپزی وجود دارد. بخش های مختلف خوابگاه و قسمت ورود و خروج دارای دوربین مدار بسته است. این خوابگاه با مجوز رسمی فعالیت کرده و دانشجویان موظف به رعایت کلیه قوانین خوابگاه هستند. سالن مطالعه و حیاط بزرگ از ویژگی های این خوابگاه است.

    راه های ارتباط با خوابگاه مرسانا

    • آدرس: خیابان شریعتی، بالاتر از ظفر، کوچه آبان، پلاک 2
    • شماره تماس: 09039574142
    • ظرفیت: 94 نفر
    • درجه: 2


    خوابگاه دخترانه پناه

    اگر به دنبال بهترین خوابگاه دخترانه تهران با تمامی امکانات رفاهی هستید، خوابگاه پناه انتخاب خوبی خواهد بود. ساختمان این خوابگاه نوساز است و به تمامی بخش های آن به خوبی رسیدگی می شود. اتاق ها به صورت دو تخته، چهار تخته و شش تخته ارائه می شوند.

    جالب است بدانید تمامی وسایل و امکانات این خوابگاه بروز و نو هستند. همچنین امکان دسترسی راحت به وسایل حمل و نقل عمومی وجود دارد. اجاره به صورت ماهیانه پرداخت شده و شاغلین و دانشجویان می توانند در آن اقامت داشته باشند.

    راه های ارتباط با خوابگاه پناه

    • آدرس: پل حافظ، خیابان شهید عضدی، خیابان آبان جنوبی، کوچه کیوان، پلاک 12
    • شماره تماس: 09029711616
    • ظرفیت: 200 نفر
    • درجه: 2


    جمع بندی
    در این مطلب 15 عدد از لیست بهترین خوابگاه دخترانه تهران را به شما معرفی کردیم. فراموش نکنید برای اقامت در این خوابگاه ها باید قوانین و شرایط آن ها را به خوبی دانسته و به آن ها پایبند باشید. انتخاب خوابگاه را با توجه به نزدیک بودن به دانشگاه یا محل کارتان انجام دهید تا با مشکل حمل و نقل مواجه نشوید.

    سوالات متداول بهترین خوابگاه دخترانه تهران

    بهترین خوابگاه دخترانه تهران باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

    بهداشت، امنیت، وجود امکانات رفاهی مانند لباسشویی، خشکشویی، اتاق مطالعه، تخت و کمد از ضروریات خوابگاه است.

    قیمت اجاره بهترین خوابگاه در تهران چقدر است؟

    هزینه اجاره به موقعیت جغرافیایی خوابگاه، نوع اتاق، میزان امکانات رفاهی خوابگاه و … بستگی دارد. این قیمت معمولا از یک میلیون تومان شروع می شود.

    آیا خوابگاه دخترانه تنها مختص دانشجویان دختر است؟

    خیر. خانم های شاغل نیز با داشتن شرایطی ویژه می توانند در این خوابگاه ها سکونت داشته باشند.

    با امتیاز به مقاله از ما حمایت کنید😍

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    تیم نویسندگی سایت در تهران

    این مقاله به کوشش اعضای تیم محتوای سایت در تهران تولید شده است. ممنون میشویم با نظرات و بازخوردهایتان تیم "درتهران" را در انتشار هرچه بهتر محتواهای مفید و کاربردی یاری دهید.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا