پزشکی سلامت

بهترین دکتر پیکر تراشی در تهران (آدرس، تلفن) لیست 15فوق تخصص

  • شما به کمک پیکر تراشی یا همان کانتورینگ می توانید فرم کلی بدن خود را تغییر دهید. به واسطه این جراحی در هر رنج سنی چالش تناسب اندام را با موفقیت پشت سر خواهید گذاشت.

    آن چه در این محتوا میخوانید پنهان

    هدف نهایی از انجام این جراحی تغییر فرم بدن می باشد. به واسطه این جراحی می توانید تمامی عیوب و نواقص بدن خود را از بین ببرید. در سال های گذشته این عمل زیبایی محبوبیت کم نظیری را به دست آورده است.

    پیکر تراشی یک جراحی ترکیبی برای تغییر حالت بدن می باشد. در نهایت پس از اتمام این جراحی اندام شما مشابه به سلبریتی های خارجی خواهد شد.

    دکتر پیکر تراشی در تهران مطابق با معیارهای بدنی هر فرد از بهترین تکنیک جهت جراحی کمک می گیرد. دکتر پیکر تراشی از مهارت و تجربه کافی جهت انجام این جراحی برخوردار می باشد.


    معرفی مجرب ترین دکتر پیکر تراشی در تهران

    دکتر پیکر تراشی از جدیدترین تکنیک های پزشکی برای انجام این عمل کمک می گیرد. متخصص پیکرتراشی این عمل زیبایی را در شرایط کاملا ایمن و استانداردی انجام می دهد.

    در سال جاری تعداد جراحی های پیکرتراشی در تهران بیشتر از هر زمانی افزایش پیدا کرده است. پزشک بر اساس فاکتورهای بدنی بهترین تکنیک را به کار می گیرد.

    از علل اصلی محبوبیت این جراحی می توان به نتایج دائمی و ماندگار آن اشاره کرد. اگر قصد تغییر فرم بدن خود را دارید؛ فقط باید نسبت به انجام این جراحی اقدام کنید.

    بر اساس جدیدترین داده های به دست آمده توسط سایت مرجع در تهران ۱۵ پزشک برتر پیکرتراشی در تهران شامل موارد ذیل هستند. متخصصان ذیل رزومه قوی و تجربه موفقی در حیطه این جراحی دارند.

    بهترین شیوه برای کاهش خطرات احتمالی جراحی زیبایی پیکر تراشی انتخاب پزشک سرشناس و مجرب
    دوره نقاهت پیکر تراشی کاملا کوتاه مدت
    مهم ترین مزیت عمل پیکر تراشی کانتورینگ کل بدن
    ویژگی بهترین دکتر پیکر تراشی مسلط بودن به تکنیک های مختلف جراحی با توجه به آناتومی زیباجو
    برجسته ترین ویژگی بهترین دکتر پیکر تراشی در تهران مهارت تخصصی و دانش تجربی بالا

    ۱.دکتر محسن فدایی فوق تخصص جراحی پلاستیک

    دکتر محسن فدایی

    آقای دکتر فدایی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی از دانشگاه تهران هستند. در سال جاری بیش از صدها زیباجو از کشورهای خارجی برای انجام جراحی پیکر تراشی این پزشک را انتخاب کرده اند.

    بهترین دکتر پیکر تراشی در تهران که از امکانات و ابزارهای جدید استفاده می کند؛ آقای دکتر فدایی می باشد. ایشان از روش های جدید و اصولی برای انجام این جراحی کمک می گیرد.

    محسن فدایی

    همچنین برای در مدل های مختلف مطابق با میل و خواسته خود می توانید این جراحی را انجام دهید. نکته: ویزیت حضوری پیش از رزرو وقت جراحی ضروری است. حتما قبل از عمل زیباجو باید توسط پزشک ویزیت شود.

     

    • آدرس: تهران، میدان ونک، ابتدای خیابان ملاصدرا، پلاک ۸، ساختمان پزشکان صدرا، طبقه دوم ، واحد ۳
    • پیج اینستاگرام: drfadaeiclinic
    • سایت رسمی: drmohsenfadaee.com
    • شماره تماس: ۰۹۱۲۳۴۱۸۳۰۴


    ۲.دکتر آرش نجف بیگی جراح پیکرتراشی

    دکتر آرش نجف بیگی

    آقای دکتر نجف بیگی جراحی پیکر تراشی را به صورت تضمینی انجام می دهد. پس از اتمام دوره نقاهت این عمل زیبایی بدون شک سایز بدن شما تغییر پیدا خواهد کرد.

    بخوانید
    بهترین جراح پروتز سینه تهران [آدرس، تلفن] لیست 15تایی

    وی عضو انجمن جراحان پلاستیک آمریکا و اروپا می باشد. همچنین در سال جاری به عنوان فعال ترین عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران معرفی شده اند. آقای دکتر نجف بیگی در زمینه جراحی لیپوماتیک نیز فعالیت می کنند.

    آرش نجف بیگی

    برای اطلاع دقیق از هزینه ها حتما با شماره تلفن های مطب در تماس باشید. در جلسه اول پس از ویزیت بیمار آنالیز و بررسی های لازم صورت می گیرد، تا جراحی با نهایت دقت و ظرافت انجام شود.

    • آدرس کلینیک مرکزی: سعادت آباد بلوار سرو شرقی پلاک ۶۴ طبقه ۵ واحد۵
    • آدرس کلینیک دوم: جردن چهارراه جهان کودک خیابان کیش پلاک ۴۵ طبقه ۴
    • شماره تماس: ۰۲۱۲۶۷۴۰۰۶۴
    • پیج اینستاگرام: drnajafbeygi_body
    • سایت رسمی: drnajafbeigiclinic.com

    در اینجا از شما دعوت میکنیم تا از مقاله بهترین سالن زیبایی تهران  نیز دیدن نمایید.


    ۳.دکتر کامبیز ایزدپناه فوق تخصص جراح پیکرتراشی

    دکتر کامبیز ایزدپناه

    از دیگر پزشکان ایرانی که جراحی پیکر تراشی را مطابق با جدیدترین متدهای پزشکی انجام می دهد؛ آقای دکتر ایزدپناه می باشد. ایشان جراحی زیبایی ابدومینوپلاستی و پیکر تراشی را با قیمت ارزان تری انجام می دهد.

    برای رزرو وقت جراحی حتما از چند ماه قبل اقدام کنید. نکته: برای رزرو وقت جراحی حتما باید توسط پزشک ویزیت شوید. آقای دکتر ایزدپناه عضو رسمی انجمن جراحان زیبایی ایران هستند. وی در بسیاری از کارگاه های آموزشی و مرتبط به این جراحی در ایران و حتی خارج از کشور شرکت کرده اند.

    آقای دکتر ایزدپناه با نهایت دقت و ظرافت این جراحی را انجام می دهد. حتما در صورت داشتن هرگونه بیماری پیش زمینه ای این مسئله را با پزشک در میان بگذارید.تاکنون بیش از ۹۳ درصد از مراجعه کنندگان این پزشک از خدمات ارائه شده نهایت رضایت را دارند.

    کامبیز ایزدپناه

    آقای دکتر ایزدپناه رابطه بسیار پررنگ و بسیار پسندیده ای با مراجعه کنندگان خود برقرار می کنند. ایشان بهترین دکتر پیکر تراشی در تهران معرفی شده اند؛ زیرا خدمات مطلوب و شایسته ای را به مراجعه کنندگان خود ارائه می کنند.

     



    ۴.دکتر علی اکبر مروتی متخصص جراحی پلاستیک

    دکتر علی اکبر مروتی

    آقای دکتر مروتی بورد تخصصی خود در زمینه جراحی های زیبایی و پلاستیک را در سال ۱۳۸۷ از دانشگاه علوم پزشکی تهران کسب کردند. ایشان در یک دهه اخیر در لیست بهترین دکتر پیکر تراشی در تهران قرار داشته اند. وی رتبه یک بورد تخصصی را در سال ۱۳۸۷ دریافت کرده اند.

    برای انجام جراحی پیکر تراشی و لیپوماتیک می توانید به این پزشک اعتماد کنید. این پزشک سرشناس از مهارت و تجربه لازم جهت انجام این جراحی برخوردار می باشد.

    علی اکبر مروتی

    در سال گذشته بیش از هزاران جراحی موفق پیکر تراشی توسط این پزشک انجام شده است.برای انجام پیکرتراشی آقای دکتر از دستگاه پال استفاده می کنند.

    • آدرس: ونک، خیابان گاندی جنوبی، خیابان ۱۸، پلاک ۱۵، طبقه ۲، واحد ۴
    • شماره تماس02188770588
    • پیج اینستاگرام: lipoomatic_vip
    • سایت رسمی: lipoomaticvip.com


    ۵.دکتر رفیع پرنیا فوق تخصص جراحی پلاستیک و پیکرتراشی

    دکتر رفیع پرنیا

    یکی از قدیمی ترین پزشکان متخصص در زمینه جراحی پلاستیک آقای دکتر پرنیا می باشد. ایشان در کشورهای همسایه کارگاه های آموزشی مختلفی را برگزار کرده اند.

    همچنین آقای دکتر جز ۱۰ جراح برتر پیکر تراشی در ایران می باشد. همچنین برای اطلاع از هزینه ها باید توسط پزشک ویزیت شوید. زیباجویان شهرستانی از طریق واتساپ می توانند از هزینه ها مطلع شوند.

    به طور کلی برای انجام جراحی پیکر تراشی مستلزم پرداخت هزینه های مازاد نیستید. با یک بودجه ریالی اقتصاد می توانید معیارهای جدیدی از زیبایی را در اندام خود به وجود بیاورید.

    آقای دکتر پرنیا در بسیاری از کنفرانس ها و جشنواره های بین المللی مفتخر به دریافت جوایز و لوح تقدیر بوده اند. ایشان با بسیاری از بیمارستان ها و کلینیک های تخصصی در شهر تهران همکاری می کنند.

    فقط هزینه های بیمارستان در این جراحی شامل دفترچه های خدمات درمانی می شود. آقای دکتر پرنیا عضو انجمن جراحان پلاستیک آمریکا ADA می باشد. همچنین ایشان به دلیل اخلاق بسیار پسندیده ای که دارند؛ همیشه رضایت مراجعه کنندگان خود را جلب کرده است.

     

    • آدرس: جردن، بالاتر از تقاطع میرداماد، کوچه قبادیان شرقی، پلاک ،5 طبقه دوم، واحد 7
    • شماره تماس: 02188879877 , 09058347439
    • پیج اینستاگرام: drparnia
    • سایت رسمی: www.dr-parnia.com
    بخوانید
    بهترین متخصص تغذیه تهران [آدرس،اینستاگرام] لیست 15تایی


    ۶.دکتر کامبیز پوریوسف جراح پیکرتراشی

    دکتر کامبیز پوریوسف

    آقای دکتر رزومه قوی و ۱۵ ساله ای در حیطه جراحی پیکر تراشی دارد. بر اساس جدیدترین داده های آماری به دست آمده ایشان بهترین دکتر پیکر تراشی در تهران و در محدوده سعادت آباد هستند. آقای دکتر پوریوسف به واسطه دستگاه های جدید و به روز و امکانات پزشکی مدرن این جراحی را انجام می دهند.

    اگر قصد دریافت بهترین نتایج را از این جراحی دارید؛ حتما آقای دکتر را انتخاب کنید.آقای دکتر کانتورینگ بدن یا همان پیکر تراشی را به صورت اصولی و کاملا حرفه ای انجام می دهند.

    برای اطلاع دقیق از هزینه ها می توانید با شماره تلفن های مطب تماس بگیرید. همچنین برای جلوگیری از بروز هرگونه عارضه پیش از عمل نتایج آزمایش ها و تست های مورد بررسی قرار می گیرد.

    • آدرس: سعادت آباد-سرو غربی-جنب باشگاه ورزشی دلفین-ساختمان عمارت سرو(ساختمان بانک توسعه تعاون-پلاک ۹-طبقه چهارم
    • شماره تماس: 09194478997
    • سایت رسمی: jarahezibaei.com
    • پیج اینستاگرام: drpooryusef

    ۷.دکتر بابک حاجی براتی فوق تخصص جراحی پلاستیک

    دکتر بابک حاجی براتی

    یکی از پزشکان برتر ایرانی که در زمینه جراحی پیکرتراشی در شهر تهران فعالیت می کند؛ آقای دکتر حاجی براتی می باشد‌. ایشان در سال گذشته به عنوان بهترین دکتر پیکر تراشی در تهران معرفی شده است.

    وی بیش از ۱۰ سال تجربه پزشکی موفق در حیطه جراحی پیکر تراشی دارند. همچنین آقای دکتر از دانشگاه علوم پزشکی تهران فارغ التحصیل شده اند. ایشان پس از ویزیت حضوری قبل از جراحی هزینه جراحی را اعلام خواهند کرد.

    آقای دکتر حاجی براتی تسلط و مهارت بسیار زیادی در زمینه انجام این جراحی دارند. همچنین ایشان در جراحی پیکر تراشی ابدومینوپلاستی را به نحو احسن انجام می دهند.اگر قصد انجام یک جراحی ترکیبی پیکر تراشی را دارید؛ به این پزشک اعتماد کنید.

    برخلاف سایر پزشکان فعال در این عرصه آقای حاجی براتی از مهارت تخصصی در انجام این جراحی برخوردار هستند. ایشان مقالات پزشکی مختلفی در زمینه جراحی پیکر تراشی منتشر کرده اند. ایشان عضو رسمی انجمن جراحان پلاستیک ایران می باشند.

    • آدرس: اتوبان صدر به سمت شرق، خروجی دیباجی جنوبی، خیابان برادران جوزی(بالای داروخانه دکتر کشاورز)، ساختمان پزشکان کامرانیه طبقه اول
    • تلفن تماس: 02122783591 , 09124966562
    • پیج اینستاگرام: dr.babakbarati
    • سایت رسمی: drbabakbarati.com


    ۸.دکتر افسانه ثنایی جراح پیکرتراشی

    دکتر افسانه ثنایی

    خانم دکتر ثنایی از سال ۱۳۷۷ در حیطه جراحی های زیبایی مشغول به فعالیت هستند. ایشان در کارنامه پزشکی خود بیش از هزاران جراحی موفق پیکر تراشی دارند.

    وی در سال های گذشته به عنوان بهترین پزشک پیکر تراشی معرفی شده است، که مطابق با نرخ مصوب کشوری این جراحی را انجام می دهد. خانم دکتر ثنایی جراحی های زیبایی و لاغری بدن را به صورت تلفیقی انجام می دهد.

    ایشان بیش از دو دهه تجربه کاری موفق در زمینه انجام این جراحی دارد. برای انجام جراحی های ترمیمی پیکر تراشی نیز می توانید به وی اعتماد کنید.خانم دکتر ارتباط بسیار قوی و موثری با مراجعه کنندگان خود دارند.

    افسانه ثنایی

    همچنین بر اساس فرم و شرایط بدنی از تکنیک های مجزا برای جراحی هر فردی استفاده می شود. اگر رویای یک اندام زیبا و تراشیده را در سر دارید؛ حتما خانم دکتر ثنایی را جهت انجام این جراحی انتخاب کنید. ایشان در سال های گذشته کارگاه های آموزشی مختلفی در کشورهای همسایه برگزار کرده اند.

     

    • آدرس: جردن (آفریقا)، بالاتر از چهار راه جهان کودک، برج نگین، طبقه 3، واحد 301
    • شماره تماس02188662276 , 09371744937
    • پیج اینستاگرام: drsanaee
    • سایت رسمی: dr-sanaee.com


    ۹.دکتر شهریار حدادی جراحی پیکر تراشی

    دکتر شهریار حدادی

    اگر به دلیل چاقی و اضافه وزن اعتماد به نفس خود را از دست داده اید؛ حتما نسبت به انجام این جراحی نزد آقای دکتر حدادی اقدام کنید. ایشان در سال های گذشته به عنوان بهترین دکتر پیکر تراشی شناخته شده اند؛

    زیرا در تمامی جراحی های انجام شده موفق به جلب رضایت زیباجویان شده است. ایشان جراحی پیکرتراشی را بر اساس میل و خواسته زیباجو انجام می دهند. همچنین این پزشک از تخصص و مهارت تجربی کافی جهت انجام این جراحی برخوردار است.

    آقای دکتر حدادی بیشتر در پیکر تراشی به کانتورینگ بدن توجه می کند. پس از اتمام دوره نقاهت منحنی ها و برجستگی های اندام زنانه شما به شکلی متفاوت نمایان خواهد شد. وقت های ویزیت و جراحی این پزشک کاملا محدود است.

    بخوانید
    بهترین فوق تخصص جراح پلاستیک تهران 25 پزشک +ویدئو

    برای رزرو وقت حتما با شماره تلفن های مطب تماس بگیرید. زیبا جویانی که ساکن شهرستان هستند؛ با واریز بیعانه وقت خود را می توانند رزرو کنند. ایشان به عنوان یک جراح برتر که عمل های زیبایی لاغری را به نحو احسن انجام می دهند؛ معرفی شده اند.

    • آدرس: خيابان وحدت اسلامی، ميدان وحدت اسلامی، بن بست رازی، بيمارستان فوق تخصصی پوست رازی
    • شماره تماس09213585456 , 02126806537
    • پیج اینستاگرام: drhadady
    • سایت رسمی: drhaddadi.ir


    ۱۰.دکتر یوسف شفائی خانقاه فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

    دکتر یوسف شفائی خانقاه

    آقای دکتر شفائی خانقاه یکی از اعضای اصلی و رسمی انجمن جراحان زیبایی و جراحی پلاستیک ایران هستند. ایشان همزمان در کنار انجام جراحی های زیبایی در دانشگاه تهران مشغول به تدریس نیز هستند.

    ایشان نزدیک به دو دهه تجربه موفق در زمینه انجام جراحی های زیبایی دارند. برای انجام عمل های زیبایی ترکیبی بدن می توانید به ایشان اعتماد کنید. وی از متدهای جدید و بدون خطر اروپایی برای انجام این جراحی کمک می گیرد.

    آقای دکتر شفائی خانقاه پیش از عمل در طی یک جلسه مشاوره ای هزینه های نهایی و مراقبت های بعد از عمل را به بیمار یادآوری می کند. همچنین در این جلسه مشاوره ای با بیماری همفکری می شود، تا در نهایت جراحی به نحو احسن انجام بگیرد.

    آقای دکتر شفائی بر اساس خواسته های زیباجو هزینه نهایی را اعلام خواهد کرد.یکی از علل اصلی محبوبیت آقای دکتر نحوه بخیه زنی متفاوت و منحصر به فرد ایشان می باشد. به طوری که پس از انجام جراحی به هیچ عنوان رد بخیه ها مشخص نخواهد بود.

     



    ۱۱.دکتر احسان جنیدی متخصص جراح پیکرتراشی

    دکتر احسان جنیدی

    آقای دکتر جنیدی در حیطه جراحی پیکر تراشی مهارت بسیار زیادی دارند. ایشان عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران می باشند. آقای دکتر در بسیاری از انجمن های رسمی جراحی های زیبایی در کشورهای مختلف عضو هستند.

    وی در بسیاری از کارگاه های آموزشی گوناگون در کشورهای آلمان، انگلیس و تهران شرکت کرده اند‌. ایشان در جراحی پیکر تراشی همزمان پوست کشی و لیفت بافت را انجام می دهند.

    همچنین تخصص وی در زمینه انجام این جراحی ثابت شده می باشد‌. تعداد مقالات منتشر شده توسط آقای دکتر در سال جاری بیش ۳۳ عدد می باشد. همچنین ایشان با بسیاری از بیمارستان های شهر تهران طرف قرارداد هستند.

    برای اطلاع از هزینه ها باید به صورت حضوری توسط پزشک ویزیت شوید. پس از ویزیت هزینه نهایی اعلام خواهد شد؛ اما به طور کلی هزینه های جراحی توسط این پزشک به مراتب ارزان تر می باشد. آقای دکتر جنیدی از تکنیک های پزشکی جدید و بی خطر برای انجام این جراحی کمک می گیرد.


    ۱۲.دکتر فاطمه حسینی زادگان فوق تخصص جراحی پلاستیک

    دکتر فاطمه حسینی زادگان

    از دیگر جراحان برتر ایرانی زن فعال در زمینه عمل پیکر تراشی می توان به خانم دکتر حسینی زادگان اشاره کرد. ایشان در سال ۱۳۹۴ بورد تخصصی خود در زمینه انجام جراحی های زیبایی را از دانشگاه شهید بهشتی تهران دریافت کرد.

    ایشان در مدت زمان کوتاهی توانسته اند رضایت زیباجویان عزیز را کسب کنند. وی جراحی پیکر تراشی مطابق با علایق زیباجو انجام می دهد. بهترین دکتر پیکر تراشی در تهران که از تکنیک های اروپایی برای انجام این عمل کمک می گیرد؛ خانم دکتر حسینی زاده گان می باشد.

    برای اطلاع دقیق از هزینه ها باید حتما به صورت حضوری توسط پزشک ویزیت شوید و در نهایت پس از ویزیت هزینه نهایی جراحی اعلام خواهد شد. ایشان در حیطه جراحی های زیبایی لاغری در تهران حرف اول را می زنند.

    همچنین در طی جلسه مشاوره ای می توانید موارد مد نظر خود را به پزشک یادآوری کنید. ویزیت اولیه جهت انجام این جراحی توسط خانم دکتر حسینی زادگان کاملا رایگان می باشد. شما از این فرصت ویژه و استثنایی می توانید برای دریافت نتایج بهتر استفاده کنید.



    ۱۳.خانم دکتر راضیه جعفری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

    خانم دکتر راضیه جعفری

    اگر برای انجام این عمل زیبایی قصد انتخاب بهترین دکتر پیکر تراشی زن در تهران را دارید؛ حتما خانم دکتر جعفری را انتخاب کنید. ایشان با نهایت صبوری در جلسه مشاوره ای به خواسته های زیباجو توجه می کنند.

    بخوانید
    بهترین دکتر پوست تهران (اینستاگرام،آدرس) معرفی 15متخصص پوست

    همچنین ایشان یکی از اعضای رسمی انجمن جراحان پلاستیک ایران هستند. برای برآورد هزینه های نهایی باید به صورت حضوری توسط پزشک ویزیت شوید. پس از اتمام این جلسه هزینه نهایی به بیمار اعلام خواهد شد.

    خانم دکتر جعفری از تکنیک ها و متدهای جدید برای انجام این جراحی کمک می گیرد. به دلیل محدود بودن نوبت های جراحی حتما از چند ماه قبل نسبت به رزرو وقت اقدام کنید.

    همچنین ایشان تبحر بسیار بالایی در انجام جراحی های زیبایی پروتز سینه و پروتز باسن دارند. این پزشک بیشتر از هر چیزی به رضایت مشتریان خود اهمیت می دهد.

    کیفیت خدمات ارائه شده توسط این پزشک بسیار بالا است. اگر قصد تغییر فرم بدنی خود در کوتاه ترین زمان ممکن را دارید؛ حتما این پزشک را جهت انجام جراحی انتخاب کنید.

     



    ۱۴.دکتر محمد سینا رضایی جراح پیکرتراشی

    دکتر محمد سینا رضایی

    اگر شکم بزرگ و پر از چربی دارید؛ شما به راحتی تنها با انجام جراحی پیکر تراشی توسط دکتر سینا رضایی می توانید تناسب اندام خود را دوباره به دست بیاورید. ایشان بورد تخصصی خود در زمینه جراحی عمومی را از دانشگاه تهران کسب کرده اند.

    وی در سال های گذشته بیش ۱۳۷۶ عمل جراحی پیکر تراشی موفق انجام داده است. ایشان به عنوان پزشک پنجه طلا معرفی شده اند؛ زیرا تایم جراحی این پزشک بسیار کوتاه می باشد.

    آقای دکتر سینا رضایی عضو انجمن بین المللی نخبگان کشوری است. وی رتبه یک جراحی پلاستیک را در سال ۱۳۸۹ کسب کرده اند.آقای دکتر سینا رضایی تاکنون با ارائه خدمات مطلوب موفق با جلب رضایت ۱۰۰ درصدی مراجعه کنندگان خود بوده اند.

    هزینه جراحی بر اساس فرم بدنی و شرایط جسمی هر زیباجو متغیر می باشد. برای آشنایی بیشتر با هزینه ها و نحوه انجام این جراحی می توانید نسبت به رزرو وقت اقدام کنید.

    • آدرس: اقدسیه، نرسیده به آجودانیه، روبروی مترو اقدسیه، خیابان مسجد جامع پلاک ۸ واحد ۲
    • شماره تماس: 09124482484
    • پیج اینستاگرام: laser_hilda
    • سایت رسمی:hilda-clinic.ir


    ۱۵.دکتر ناصر یاهو جراحی پیکرتراشی

    دکتر ناصر یاهو

    آقای دکتر یاهو به عنوان یکی اعضای رسمی انجمن جراحان پلاستیک مقالات متعددی را در این زمینه منتشر کرده اند. ایشان در سال های گذشته بیش از هزاران جراحی موفق پیکر تراشی انجام داده اند.

    به نوعی ایشان به عنوان بهترین دکتر پیکر تراشی در تهران معرفی شده اند. آقای دکتر یاهو از تکنیک های جدید و ترکیبی برای انجام این جراحی کمک می گیرد.

    اگر نگران رد بخیه پس از اتمام این جراحی هستید. به هیچ عنوان نگران نباشید؛ آقای دکتر بخیه های لیزری روی پوست انجام می دهد. جای بخیه ها پس از مدت زمان کوتاهی به طور کامل از بین خواهد رفت.

    ایشان با ارائه خدمات مطلوب از ویزیت تا جراحی موفق به جلب رضایت حداکثری مراجعه کنندگان خود شده اند. وی در سال جاری بیش از صدها جراحی موفق پیکر تراشی ثبت کرده است.

    آقای دکتر یاهو با رنج قیمت کاملا مناسب و ارزانی این جراحی را انجام می دهد. برای اطلاع دقیق از هزینه ها حتما باید توسط پزشک ویزیت شوید. همچنین ایشان جراحی پیکر تراشی را مطابق با علایق و سلایق زیباجو انجام می دهند.

     

    شما با مطالعه مقاله بهترین دکتر تزریق چربی تهران میتوانید با لیست کاملی از این مراکز آشنا شوید.


    سوالات متداول بهترین فوق تخصص پیکر تراشی

    ۱.نحوه رزرو وقت از بهترین دکتر پیکرتراشی در تهران چگونه است؟

    از طریق تماس تلفنی، مراجعه حضوری و از طریق سایت می توانید نسبت به رزرو وقت اقدام کنید.

    ۲.ویژگی بهترین دکتر پیکر تراشی در تهران چیست؟

    تجربه موفق و درخشان، دانش تجربی تخصصی و همچنین مسلط بر اصول جدید جراحی

    ۳.هزینه پیکر تراشی توسط بهترین پزشک در تهران به چه عواملی بستگی دارد؟

    شرایط جسمی زیباجو، روش انتخابی، کلینیک طرف قرارداد پزشک و دفترچه خدمات درمانی

    با امتیاز به مقاله از ما حمایت کنید😍

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    تیم نویسندگی سایت مرجع در تهران

    این مقاله به کوشش اعضای تیم محتوای سایت در تهران تولید شده است. تک‌تک ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت وب فارسی داشته باشیم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا