پزشکی سلامت

بهترین مشاور خانواده در تهران ❤️ تلفن 15 روانشناس خانواده

  • در کانون گرم خانواده مسائل و مشکلات مختلفی می تواند به وجود بیاید. بدون شک بهترین راه برای مقابله و رفع چنین مشکلاتی مراجعه به بهترین مشاور خانواده در تهران می باشد.

    آن چه در این محتوا میخوانید پنهان

    مشاور با بررسی دقیق مسائل بهترین راهکار راهبردی را به کار خواهد برد. همچنین بهترین مشاور خانواده در تهران با بررسی و تحلیل رفتار هر یک از افراد می تواند به درک بهتری از مسائل دست پیدا کند.

    مشاور خانواده در تهران می تواند تمامی مشکلات موجود در کانون خانواده را به نحو احسن ریشه یابی کند. روانشناس خانواده در تهران با تحلیل و بررسی هر داده ای می تواند مشکلات موجود در هر خانواده ای را با متدهای جدید اصلاح کند.

    بهترین مشاور خانواده به بررسی دقیق و تحلیل مشکلات بین والدین و فرزندان کمک شایانی می کند. همچنین بهترین روانشناس خانواده با بررسی تکمیلی مشکلات زناشویی را نیز می تواند بررسی و درمان کند.

    لیست برترین روانشناس خانواده در تهران

    مشاور خانواده بهترین روش برای حل مسائل و مشکلات می باشد. گاهی اوقات در هر خانواده ای مشکلاتی به وجود می آید، که گره حل این مشکل فقط در دستان روانشناس خانواده می باشد. بسیاری از مشاوران حرفه و با تجربه درخشان در شهر تهران مشغول به فعالیت هستند.

    شما با انتخاب چنین افرادی مسیری راهبردی برای رفع مشکلات خود ایجاد خواهید کرد. چنین مشاورانی از مهارت لازم جهت بررسی و ریشه یابی مسائل و مشکلات برخوردار هستند. مشاور خانواده به نوعی در مسیر ایجاد یک خانواده شاد و به دور از استرس همراه شما خواهد شد.

    بر اساس جدیدترین نظرسنجی های انجام گرفته توسط سایت مرجع در تهران بهترین مشاورهای خانواده در تهران شامل موارد ذیل هستند. این افراد با ارائه راهکارهای راهبردی توانسته اند رضایت مراجعه کنندگان خود را جلب کنند.

    مهم ترین مزیت مراجعه به بهترین مشاور خانواده در تهران رفع مسائل و مشکلات خانواده در یک پروسه زمانی کوتاه مدت
    بهترین روش برای رزرو وقت از مشاور خانواده به صورت حضوری، اینترنتی و تلفنی
    خدمات مشاوره خانواده زوج درمانی، درمان مشکلات عاطفی، حل مسائل مربوط به خیانت و تقویت روابط بین والدین و فرزندان
    هزینه هر جلسه مشاوره خانواده در تهران وابسته به مدرک و رزومه مشاور

    ۱.دکتر مریم مویدی مهر روانشناس بالینی

    دکتر مریم مویدی مهر

    از دیگران مشاوران خانواده قابل اعتماد و مجرب می توان به خانم دکتر مویدی مهر اشاره کرد. ایشان تجربه بسیار زیادی در زمینه درمان مشکلات خانواده دارند. خانم دکتر مویدی مهر به دلیل اخلاق بسیار پسندیده ای که دارد؛ روحیه مراجعه کنندگان خود را همیشه شاد و سرزنده نگه می دارند.

    مریم مهر

    ایشان رزومه بسیار قوی در زمینه درمان مشکلات خانواده دارند. در حیطه مشکلات زناشویی، مشاور خانواده در تهران و همچنین شکست های عاطفی می توانید به ایشان اعتماد کنید.

    • آدرس: سه راه اقدسیه، نیاوران، ابتدای پاسداران، نبش نارنجستان 12، پلاک 577، کلینیک روان نگاره
    • شماره تماس: 09120602683
    • پیج اینستاگرام: dr.maryammoayedimehr
    • سایت رسمی: dr-maryam-moayedi-mehr

    در اینجا از شما دعوت میکنیم تا از مقاله بهترین روانشناس تهران نیز دیدن نمایید.


    ۲.دکتر مهدی علی محمدی روانشناس و مشاور خانواده

    دکتر مهدی علی محمدی

    ایشان دارای مدرک دکترای تخصصی مشاوره خانواده هستند و همچنین ایشان مدرس دانشگاه تهران و همچنین عضو انجمن روانشناسی کشور هستند. آقای دکتر علی محمدی از جدیدترین راهکارهای درمانی برای رفع مشکلات عاطفی در کانون خانواده کمک می گیرد.

    ایشان در زمینه زوج درمانی فعالیت می کنند و همچنین در این زمینه از مهارت بسیار بالایی برخوردار هستند. ایشان در مطب تست های روانشناسی مختلفی را برگزار می کنند.

    هدف از اجرای چنین تست ها در کانون خانواده بررسی دقیق و شناسایی شخصیت افراد می باشد. پس از اتمام جلسه مشاوره ای نکات مثبت و منفی به اعضای خانواده ذکر خواهد شد.

    بخوانید
    بهترین جراح فک و صورت تهران ❤️ (تلفن، اینستا) لیست 15تایی

    اگر بنیان های خانواده شما سست شده است؛ همین امروز نسبت به رزرو وقت از این مشاور خانواده اقدام کنید. بهترین مشاور خانواده در تهران آقای دکتر علی محمدی می باشد.

    مهدی علی محمدی

    به دلیل محدود بودن وقت ها حتما از یک الی دو هفته قبل نسبت نسبت رزرو نوبت اقدام کنید. ایشان اخلاق بسیار پسندیده ای دارند و همیشه ارتباط خاصی را به مراجعه کنندگان خود برقرار می کنند.

    • آدرس: تهران، میدان ونک، کوچه صانعی، پلاک 33، ساختمان پزشکان صدف، طبقه 2 شرقی، واحد 23
    • شماره تماس: 02188193195
    • سایت رسمی: drmehdialimohammadi.com
    • پیج اینستاگرام: dr.mehdialimohammadi


    ۳.دکتر آناهیتا مصطفی زاده روانشناس و مشاوره فردی

    دکتر آناهیتا مصطفی زاده

    خانم دکتر مصطفی زاده در زمینه حل اختلاف بین فرزندان و والدین فعالیت می کنند. همچنین برای یادگیری دقیق و بهتر مهارت های زناشویی می توانید به این مشاور اعتماد کنید.

    اگر به دنبال شناخت بهتری از همسر و فرزندان خود هستید؛ حتما در جلسات مشاوره ای خانم مصطفی زاده شرکت کنید. یکی از بحران های عاطفی که هر یک از زوجین امکان رویارویی با آن را دارند؛ خیانت می باشد.

    برای رفع چنین مشکلی حتما باید در زمان مناسب در جلسات مشاوره ای شرکت کنید. تحت چنین شرایطی آسیب های روحی وارد شده به زوجین نیز به مراتب کاهش پیدا خواهد کرد.

    خانم دکتر مصطفی زاده در زمینه برگزاری چنین جلسات مشاوره ای تبحر و تجربه بسیار زیادی دارند؛ به همین علت بهترین دکتر مشاور خانواده در تهران شناخته شده اند.

     

     



    ۴.دکتر سمانه متقی روانشناس خانواده

    دکتر سمانه متقی

    خانم دکتر متقی مقالات پژوهشی مختلفی منتشر کرده اند و به واسطه چنین مقالاتی جایگاه برتر را به دست آورده اند. ایشان در عرصه مشاوره خانواده در تهران، زوج درمانی، مشکلات زناشویی و همچنین شکست های عاطفی به صورت تخصصی فعالیت می کنند.

    وی در بسیاری از کارگاه های آموزشی مرتبط با زوج درمان و مشاور خانواده شرکت کرده اند. خانم دکتر متقی مدرس دانشگاه و استادیار رسمی دانشگاه شهید بهشتی تهران هستند.

    ایشان دوره های آموزشی مختلفی را برگزار می کنند. همچنین برای رزرو وقت مشاوره ای فقط باید با شماره تلفن های مربوط به کلینیک تماس بگیرید.جالب است بدانید، که ایشان ۳ کلینیک فعال در مناطق مختلف تهران دارند.

    بر اساس موقعیت خود می توانید بهترین کلینیک را جهت شروع فرایند درمان انتخاب کنید. برای درمان تخصصی مشکلات خانواده می توانید به خانم دکتر متقی اعتماد  کنید.

    سمانه متقی

    همچنین هزینه هر جلسه مشاوره ای توسط این پزشک کاملا ارزان و اقتصادی می باشد. خانم دکتر متقی در حیطه رفع اختلالات عاطفی بین فرزند و والدین نیز فعالیت می کنند. ایشان با بسیاری از دفترچه های خدمات درمانی طرف قرارداد هستند.

    • آدرس مطب مرکزی: تهران – ، خیابان شریعتی، پایین از متروی تجریش، کوچه تدین، پلاک کلینیک 5، موج امید
    • آدرس مطب شعبه دوم: تهران – ، پاسداران،بهستان هشتم، کلینیک مستانه
    • آدرس مطب شعبه سه: تهران – ، میدان نیاوران، بعد از سه راه اقدسیه، نبش نارنجستان 12، پلاک 577
    • شماره تماس: 09335242240
    • پیج اینستاگرام: sama_motaghi
    • سایت رسمی: dr-samaneh-motaghi


    ۵.دکتر بهاره میرفتحی متخصص روانشناس بالینی

    دکتر بهاره میرفتحی

    خانم دکتر مدرک دکترای روانشناسی بالینی را از بهترین دانشگاه کشوری دریافت کرده اند. ایشان در حوزه درمان مشکلات و اختلالات موجود در خانواده فعالیت می کنند. برای شرکت در جلسات زوج درمانی حتما نسبت به رزرو وقت مشاوره ای اقدام کنید.

    ایشان تجربه بسیار زیادی در حیطه زوج درمان و مشاور کودک و نوجوان دارند. معمولا در آغاز سن بلوغ فرزند با والدین کمرنگ می شود. برای بررسی و رفع چنین مشکلی می توانید نسبت رزرو وقت اقدام کنید.

    در حیطه خیانت و شکست های عاطفی نیز خانم دکتر جلسات مشاوره ای برگزار می کنند. همچنین ایشان تست های روانشناسی مختلف را نیز در مطب انجام می دهند.

    به کمک چنین تست هایی به درک بهتری از شخصیت فرد می توان دست پیدا کرد.هزینه ویزیت این پزشک به هیچ عنوان گران قیمت نیست. با پرداخت هزینه ای جزئی می توانید سلامت روح و روان خود را تضمین کنید.

    بهاره میرفتحی

    چارچوب خانواده به هیچ عنوان نباید دچار لغزش و خطاهای جبران ناپذیر شود. در همین راستا مراجعه به مشاور خانواده در تهران می تواند به رفع چنین مشکلاتی کمک کند.

    بخوانید
    بهترین متخصص تغذیه تهران [آدرس،اینستاگرام] لیست 15تایی
    • آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان کاج، سرو شرقی، خیابان علامه طباطبایی شمالی، نبش خیابان چهاردهم شرقی(کرمی)، پلاک 87، ساختمان سایه، واحد 34، طبقه 6
    • شماره تماس: 02122383568
    • سایت رسمی: seyede-bahare-mirfathi
    • پیج اینستاگرام: dr.bahar.mirfathi


    ۶.دکتر سیده آزاده موسوی بهترین مشاور خانواده در تهران

    دکتر سیده آزاده موسوی

    خانم دکتر موسوی متخصص برتر روانکاوی و روان درمانی هستند و همچنین ایشان عضو انجمن روانشناسی آمریکا APA می باشند. ایشان مهارت بسیار بالایی در زمینه رفع مشکلات خانواده دارند و همچنین جز مشاوران برتر خانواده در شهر تهران شناخته می شوند.

    تاکنون بیش از ۹۲ درصد از مراجعه کنندگان از کیفیت خدمات مشاوره ای این پزشک نهایت رضایت را داشته اند. ایشان با دقت مسائل و مشکلات موجود در هر خانواده ای را مورد بررسی و تحلیل قرار می دهند.

    در نهایت پس از اتمام فرایند تحلیلی بهترین راهکار را جهت درمان به کار می گیرند. وی دارای دو کلینیک فعال در محدوده های مختلف شهر تهران می باشد.همچنین ایشان در زمینه زوج درمانی نیز مشغول به فعالیت هستند.

    خانم دکتر موسوی تجربه بسیار بالایی در حیطه روانشناسی کودک در خانواده دارند. همچنین ایشان در جلسات مشاوره ای ارتباطی موثر با فرد مراجعه کننده برقرار می کنند. ایشان در زمینه خیانت و بحران های عاطفی نیز جلسات مشاوره ای برگزار می کنند.

    اگر در هر مرحله از زندگی با مشکلات خاصی مواجه شده اید؛ فقط باید به مطب ایشان مراجعه کنید. مشاور خانواده در تهران بر اساس دانش تجربه خود می تواند مسائل را بهتر درک و سپس درمان کند.

     

     

    • آدرس مطب شماره یک: تهران – ، جردن شمالی، بلوار نلسون ماندلا، بالاتر از چهارراه اسفندیاری، پلاک 22
    • آدرس مطب شماره دو: تهران – ، سعادت آباد، میدان فرهنگ، خیابان آبشار، پلاک 20
    • شماره تماس: 09108862425
    • سایت رسمی: dr-seyedeh-azadeh-mosawi
    • پیج اینستاگرام: dr.azadeh_mousavi

    ۷.دکتر مریم خدابخشی مشاور خانواده

    دکتر مریم خدابخشی

    اگر قصد انتخاب بهترین مشاور خانواده در تهران را دارید؛ بهترین انتخاب برای رفع و درمان مشکلات خانوادگی انتخاب خانم دکتر خدابخشی می باشد. ایشان تجربه بسیار زیادی در حیطه مشاوره خانواده دارند.

    وی بیش از یک دهه تجربه موفق در این زمینه دارد. همچنین ایشان عضو انجمن روانشناسی کشور هستند و در بسیاری از انجمن های بین المللی نیز عضو می باشند.

    خانم دكتر با هزینه بسیار کم و حتی اقتصادی جلسات مشاور خانواده را برگزار می کند. به نوعی با یک بودجه ریالی اندک می توانید مسائل موجود در کانون خانواده را برای همیشه برطرف کنید.

    اگر با چالش های مختلفی در خانواده مواجه هستید؛ حتما مراجعه به مشاور را در اولویت نخست خود قرار دهید.در زمینه مشاوره ازدواج، طلاق خیانت عاطفی و همچنین زوج درمان می توانید به این مشاور اعتماد کنید.

    راز جاودان سلامت یک خانواده مراجعه به دکتر روانشناس در زمان مناسب می باشد. برای جلوگیری از هرگونه معطلی در مطب حتما از چند روز قبل نسبت به رزرو وقت اقدام کنید. ایشان در زمینه مشاوره خانواده در تهران حرف اول را می زند.

    • آدرس: خیابان سعادت آباد، میدان کاج سرو شرقی، خیابان علامه شمالی جنب بانک سپه، پلاک 87 ، ساختمان سایه طبقه 6 واحد 34
    • شماره تماس: 021223838460219130020109361087334
    • پیج اینستاگرام: drmaryam.khodabakhshi
    • سایت رسمی: grohamrah.com


    ۸.دکتر نگین سلیمانی زاده متخصص روانشناس خانواده

    دکتر نگین سلیمانی زاده

    خانم دکتر سلیمانی زاده دارای مدرک دکترای روانشناس خانواده خود را از دانشگاه تهران هستند‌. ایشان در اولین جلسه مشاوره ای به دقت مسائل و مشکلات موجود در کانون خانواده را مورد بررسی قرار می دهد.

    خانم دکتر سلیمانی زاده مطابق با نرخ مصوب کشوری هزینه ویزیت دریافت می کند‌. ایشان رزومه بسیار قوی در زمینه مشاور خانواده دارند. شما برای رفع  مشکلات عاطفی به وجود آمده در خانواده نیز می توانید به این دکتر اعتماد کنید.

    ایشان در حیطه مشاوره خانواده در تهران و همچنین رفع اختلالات بین فرزند و والدین فعالیت می کنند. خانم دکتر سلیمانی زاده از دانش کافی در زمینه رفع چنین مشکلاتی برخوردار هستند‌.

    اگر در زندگی مشترک خود با خیانت های زناشویی مواجه شده اید؛ بهترین راه برای نجات از این شکست عاطفی مراجعه به موقع به مشاور می باشد.به دلیل جلوگیری از افت کیفیت خدمات هر روز به تعداد محدود وقت داده می شود.

    حتما از چندین روز قبل نسبت به رزرو وقت به صورت تلفنی و یا حضوری اقدام کنید. خانم دکتر سلیمانی زاده بر اساس شرایط خانواده در تعداد مشخص جلسات مشاوره ای را برگزار می کنند.

    • آدرس مطب مرکزی: نیاوران، بعد از چهارراه مژده، سمت چپ، پلاک 412 ، طبقه دوم – کلینیک دل
    • آدرس مطب شعبه دوم: تهران، سعادت آباد ، خیابان علامه شمالی ، مجتمع فرهان ، واحد 22 کلینیک پرتو آیین
    • شماره تماس: 02126130237 , 09021631995
    • سایت رسمی: dr-negin-soleymani-zade
    • پیج اینستاگرام: dr_soleimanizadeh
    بخوانید
    بهترین دکتر فوق تخصص گوارش تهران 30 پزشک [تلفن+ اینستاگرام]


    ۹.دکتر پردیس میر معینی روانشناس خانواده

    دکتر پردیس میر معینی

    خانم دکتر میر معینی در زمینه روانشاسی خانواده تجربه بسیار موفقی دارند. ایشان با بسیاری از دفترچه های خدمات درمانی طرف قرارداد هستند. برای کاهش هزینه های هر جلسه مشاوره ای می توانید از انواع دفترچه های خدمات درمانی کمک بگیرید.

    خانم دکتر میر معینی در بسیاری از جشنواره های داخلی موفق به دریافت لوح تقدیر شده اند. ایشان عضو رسمی انجمن روانشناسی ایران هستند. همچنین وی در بسیاری از انجمن های بین المللی نیز حضور فعالی دارند.

    خانم دکتر تاکنون بیش از صدها جلسه روانشناسی موفق در حیطه خانواده برگزار کرده اند.ایشان بهترین مشاوره خانواده در تهران هستند، که با هزینه های بسیار معقول و اقتصادی جلسات مشاوره ای را برگزار می کنند.

    • آدرس مطب مرکزی: تهران – ، بلوار اندرزگو، روبروی فست فود شادی، بن بست سالاری، پلاک 12، طبقه 4 ،کلینیک پایا
    • آدرس مطب شماره دو:تهران – ، شمس آباد، میدان بهشتی، خیابان ابوالحسنی، پلاک 18، مجتمع پزشکی اندیشه، طبقه 2، واحد 6
    • شماره تماس: 021226771
    • پیج اینستاگرام: dr.pardismirmoeini
    • سایت رسمی: pardis


    ۱۰.دکتر لیدا اسعدی تهرانی روانشناس بالینی

    دکتر لیدا اسعدی تهرانی

    تاکنون بیش از ۹۷ درصد از مراجعه کنندگان از خدمات مشاوره ای ارائه شده توسط این پزشک رضایت کامل را داشته اند. خانم دکتر اسعدی تهرانی دارای مدرک دکترای روانشناسی از دانشگاه تهران هستند.مقالات جدید این مشاور به تازگی بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.

    ایشان در بسیاری از کارگاه های آموزشی شرکت کرده اند. برای دریافت نتایج بهتر حتما جلسات مشاوره ای را به اتمام برسانید. تحت چنین شرایطی بهترین نتایج ممکن را دریافت خواهید کرد. هزینه هر جلسه مشاوره توسط این روانشناس مطابق با نرخ مصوب کشوری می باشد.

    • آدرس: تهران – ، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، خیابان مکران شمالی، پلاک 11، ساختمان نگین، طبقه دوم، واحد 7، کلینیک روانشناسی یارا
    • شماره تماس: 09123785569
    • پیج اینستاگرام: dr.asaadi_psychologist
    • سایت رسمی: lida-asadi-tehrani


    ۱۱.دکتر بهناز کمالی متخصص روانشناسی

    دکتر بهناز کمالی

    خانم دکتر کمالی نویسنده موفق بسیاری از کتاب های روانشناسی در حیطه خانواده هستند.خیانت آسیب های جبران ناپذیری را به پایه های یک خانواده سالم وارد می کند. برای بررسی و رفع چنین مشکلی حتما در زمان مناسب باید به مشاور مراجعه نمایید.

    ایشان در حیطه زندگی فرازناشویی و آسیب های عاطفی در خانواده نیز مهارت بسیار زیادی دارند‌. ایشان عضو رسمی انجمن روانشناسی آمریکا هستند.همچنین تاکنون با ارائه خدمات مطلوب و شایسته توانسته اند؛ رضایت حداکثری مراجعه کنندگان خود را جلب کنند.

    خانم دکتر بارها مقالات مختلفی در زمینه مشکلات و مسائل مربوط به خانواده نیز منتشر کرده اند. بسیاری از مقالات ایشان در انجمن و سایت های بین المللی بیشترین میزان از بازدید را داشته اند.

    • آدرس: تهران – ، منطقه صادقیه، طرشت، خیابان مسلم مردی، کوچه آفرین، پلاک 8، واحد 1
    • آدرس مطب شعبه دو: تهران – ، ستارخان، نیایش، طبقه فوقانی داروخانه دکتر هاشم زاده، واحد3
    • شماره تماس: 09381350905
    • پیج اینستاگرام: dr_kamali_behnaz
    • سایت رسمی: drkamalib.ir


    ۱۲.دکتر ابراهیم باقری روانشناس بالینی

    دکتر ابراهیم باقری

    آقای دکتر باقری با برگزای جلسات مشاوره ای ریشه هر مشکلی را در خانواده شناسایی و سپس به رفع و درمان کمک می کند. ایشان در حیطه بهترین مشاوره خانواده  زوج شناسی، زوج درمانی، مشکلات زناشویی، خیانت های عاطفی، طلاق و ازدواج و همچنین روابط بین والدین و فرزندان فعالیت می کنند.

    کارنامه این دکتر کاملا درخشان و موفق می باشد؛ زیرا تاکنون بیش از هزاران جلسه مشاوره ای را با موفقیت به اتمام رسانده است.اگر نگران هزینه های هر جلسه مشاوره ای توسط این روانشناس هستید؛ برای کاهش هزینه ها می توانید از دفترچه های خدمات درمانی کمک بگیرید.

    تحت چنین شرایطی با کمترین هزینه می توانید مشکلات موجود در کانون خانواده را اصلاح کنید. آقای دکتر باقری به عنوان یک مشاوران حاذق و با تجربه شهر تهران معرفی شده اند.

    ایشان تاکنون بیش از ۱۰ کارگاه آموزشی مختلف برگزار کرده اند. همچنین آقای ابراهیمی یکی از مشاوران برجسته کشوری در زمینه درمان روابط عاطفی اعضای خانواده هستند.

    • آدرس: تهران – ، ستارخان، بین پل یادگار و‌چهاراه خسرو‌، ساختمان دریای نور، پلاک 910 ، طبقه 2، واحد 8
    • شماره تماس: 02144382009
    • پیج اینستاگرام: ندارد
    • سایت رسمی: ebrahim-bagheri


    ۱۳‌.دکتر منوچهر ابراهیمی روانشناس

    دکتر منوچهر ابراهیمی

    یکی از با سابقه ترین مشاوران خانواده در شهر تهران آقای دکتر ابراهیمی می باشد. ایشان در زمینه مشاور خانواده در تهران حرف اول را می زنند. وی بیش از دو دهه تجربه کاری موفق در زمینه درمان مشکلات عاطفی خانواده دارد.

    بخوانید
    مرکز ناباروری تهران ( تلفن، آدرس) معرفی 10 کلینیک + شرایط

    ایشان در سه کلینیک مختلف مشغول به فعالیت هستند. برای رزرو وقت از هر کلینیک حتما از یک هفته قبل اقدام کنید. تحت چنین شرایطی موفق به دریافت نوبت در زمان مناسب خواهید شد.

    ایشان مدرک رسمی کارشناسی ارشد روانشناسی خود را از دانشگاه تهران دریافت کرده اند. وی در بسیاری از دانشگاه های شهر تهران تدریس می کنند. آقای دکتر دوره ها و کارگاه های آموزشی مختلف در زمینه درمان مشکلات خانواده برگزار کرده اند.

    همچنین آقای دکتر ابراهیمی با بسیاری از دفترچه های خدمات درمانی دولتی طرف قرارداد می باشد. برای کاهش هزینه های خدمات درمانی می توانید از دفترچه های خدمات درمانی مختلف کمک بگیرید. تعداد مقالات روانشناسی منتشر شده توسط این روانشناس بیش از ۸۰ عدد می باشد.

    • آدرس مطب شماره یک: تهران – ، میدان انقلاب، خیابان 12 فروردین، شهدای ژاندارمری، کلینیک سامان، پلاک 124، واحد 3
    • آدرس مطب شماره دو: تهران – ، خیابان بهشتی، خیابان مفتح شمالی، پلاک 390، واحد 45
    • آدرس مطب شماره سه: تهران – ، خیابان پیروزی، رو به روی خیابان طبرسی، پلاک 724, طبقه 3، واحد 5
    • شماره تماس: 09391252562
    • پیج اینستاگرام: ندارد
    • سایت رسمی: manoochehr-ebrahimi


    ۱۴.دکتر صمد محمدی خشوئی روانشناس

    دکتر صمد محمدی خشوئی

    آقای دکتر محمدی خشوئی بیش از یک دهه تجربه موفق در زمینه درمان مشکلات عاطفی مربوط به خانواده دارند. ایشان در سال های گذشته با ارائه خدمات مطلوب روانشناسی توانسته اند رضایت مراجعه کنندگان خود را جلب کنند.

    همچنین وی در حیطه درمان مشکلات عاطفی بین زوجین و فرزندان به صورت تخصصی فعالیت می کنند. رزومه این دکتر کاملا قوی است؛ به همین علت می توانید به ایشان اعتماد کنید.

    آقای دکتر محمدی خشوئی با بسیاری از دفترچه های خدمات درمانی طرف قرارداد هستند. برای کاهش هزینه های هر جلسه مشاوره می توانید از دفترچه های خدمات درمانی کمک بگیرید.

    آقای دکتر محمدی خشوئی در زمینه درمان مشکلات زناشویی در بنیان خانواده نیز مشغول به فعالیت هستند. خانواده با فراز و نشیب های بسیار زیادی در گذر زمان مواجه خواهد شد. برای رفع چنین مشکلاتی بهترین راهکار شرکت در جلسات مشاوره ای می باشد.

    • آدرس مطب مرکزی: تهران، مرزداران، خیابان شهید ابراهیمی، برج الوند، طبقه 5 جنوبی، واحد 507
    • آدرس مطب شعبه دو: ، مرزداران، جنب شیرینی اصل تبریز، پلاک198، ساختمان پارمیس، طبقه اول، واحد 8
    • شماره تماس: 02144257602
    • پیج اینستاگرام: ندارد
    • سایت رسمی: doctor


    ۱۵.دکتر هوشنگ جهان پناه مشاوره خانواده

    دکتر هوشنگ جهان پناه

    آقای دکتر جهان پناه در زمینه روانکاوی و درمان مسائل و مشکلات مربوط به خانواده فعالیت می کنند. ایشان در این زمینه تجربه کاری موفق بیش از ۸ سال را دارند. همچنین آقای دکتر جهان پناه در بسیاری از سمینارها و دوره های آموزشی تخصصی شرکت کرده اند.

    ایشان از مهارت بسیار بالایی در زمینه رفع و درمان مشکلات خانواده برخوردار هستند. وی در زمینه مشاور خانواده در تهران، شکست های عاطفی، زوج درمانی و اصلاح روابط بین فرزندان و والدین مشغول به کار هستند.

    تعداد جلسات مشاوره ای بر اساس موقعیت موجود در هر خانواده متغیر می باشد. به طور کلی با شرکت در چنین جلساتی در کوتاه ترین زمان ممکن موفق به رفع مشکلات عاطفی خود خواهید بود. آقای دکتر جهان پناه بیش از ۲۰ مقاله روانشناسی در زمینه زوج درمانی منتشر کرده اند‌.

    درصد قابل توجهی از مقالات ایشان در سایت های معتبر و جهانی منتشر شده اند. ایشان هزینه ای بسیار اندک و اقتصادی برای ویزیت در نظر گرفته اند. با کمترین هزینه می توانید ستون خانواده خود را تقویت کنید.

    • آدرس: بزرگراه رسالت شرق به غرب (شهید سلیمانی)، بعد از میدان رسالت، خیابان شانزده متری دوم شمالی (شهید منصوری) ، بعد از سه راه لاهیجانی، روبروی بانک ملی، نبش کوچهٔ شهید حمید مظفری، پلاک 90
    • شماره تماس: 02122512398
    • سایت رسمی: houshang-jahan-panah
    • پیج اینستاگرام: ندارد


    سوالات متداول بهترین مشاور خانواده

    ۱‌.ویژگی های برجسته بهترین مشاور خانواده در تهران چیست؟

    رزومه کاری موفق، تجربه درخشان و دانش تجربی بالا

    ۲.آیا هزینه های مشاور خانواده شامل دفترچه های خدمات درمانی می شود؟

    بله- خدمات مشاوره ای شامل دفترچه می شوند

    ۳.چگونه می توان توسط بهترین مشاور خانواده در تهران ویزیت شد؟

    پس از رزرو وقت و مراجعه حضوری به مطب توسط مشاور ویزیت خواهید شد.

    با امتیاز به مقاله از ما حمایت کنید😍

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    تیم نویسندگی سایت مرجع در تهران

    این مقاله به کوشش اعضای تیم محتوای سایت در تهران تولید شده است. تک‌تک ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت وب فارسی داشته باشیم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا