آموزشگاه

5 آموزشگاه لیزر مو زائد تهران (آدرس+ تماس و مدرک)

بهترین آموزشگاه‌های لیزر پوست در تهران

  • تکنسین‌ ها با تخصص بالای خود در حوزه زیبایی باید به درستی از تجهیزات استفاده نمایند و روش مناسبی را جهت درمان به کار گیرند. جلسات آموزشی لیزر پوست علاوه بر ارتقاء مهارت‌‌ های فردی سبب ارائه خدمات بهتری شود. بنابراین آموزش دوره لیزر در بهترین آموزشگاه لیزر مو تخصصی و مستمر در این زمینه می‌تواند به گسترش نیروی کارآمد کمک کند و نقش مهمی را در این راستا ایفا نماید.

    لیست آموزشگاه های اپراتوری لیزر تهران

    در ادامه با این مطلب از سایت مرجع در تهران به بررسی برخی از مهم‌ترین و بهترین مراکز آموزشی در ارتباط با دوره تکنسین لیزر پوست خواهیم پرداخت.

    نام آموزشگاه آدرس
    آموزشگاه مراقبت های زبیایی الی شان تهران ، صادقیه ، بین فلکه اول و دوم ، روبروی اداره پست ، پلاک ۷۳۵
    آموزشگاه لیزر مو زائد شاپ لیزر تهران، خیابان جردن، نبش ناصری، برج روشنک، طبقه 6، واحد 21
    آموزشگاه لیزر پوست دلدار صادقیه ، انتهای گلناز شمالی، نبش سازمان آب، پلاک ۳۰۲، واحد ۱۰
    آموزشگاه لیزر مو اسفند تهران ، میدان انقلاب ، جنب بانک پارسیان ، پلاک ۸۰
    آموزشگاه همدم آکادمی تهران، هروی، استاد حسن بنا، پایین تر از میدان شریفی، پلاک 966 ، واحد15

     


    آموزشگاه مراقبت های زبیایی الی شان

    آموزشگاه مراقبت های زبیایی الی شان

    آموزشگاه الی شان یکی از بهترین گزینه‌های آموزشی جهت یادگیری لیزر پوست در تهران است و با برگزاری دوره‌‌های جامع و کاربردی کمک می‌کند تا کلیه مهارت‌های مورد نیاز خود را به دست آورید. افراد علاقمند به این دوره می‌توانند در سمینارها و جلسات حضوری این آکادمی شرکت نمایند و اطلاعات مهمی را کسب کنند.

    یکی از ویژگی‌های شاخص در این مجموعه برگزاری دوره‌ها توسط اساتید با تجربه ای است که از بین بهترین متخصصان زیبایی در تهران انتخاب شده اند. این اساتید با تکیه بر دانش و تخصص بالای خود، تکنیک و راهکارهای نوینی را به دانش آموختگان ارائه می‌دهند.

    این مرکز علاوه بر برگزاری دوره‌های آموزش عملی، آموزش تئوری را نیز در جلسات خود گنجانده است. با ثبت نام و شرکت در آموزشگاه تخصصی الی شان می‌توانید خدماتی با کیفیت و ایمن را انجام دهید و به یکی از بهترین تکنسین‌های لیزر پوست در تهران تبدیل شوید. آموزشگاه الیشا نه تنها به برگزاری کلاس‌های لیزرینگ می‌پردازد، بلکه دوره‌های متعددی را مرتبط با خدمات زیبایی پوست ارائه می‌دهد.

    تلفن آموزشگاه الی شان

    • آدرس: تهران ، صادقیه ، بین فلکه اول و دوم ، روبروی اداره پست ، پلاک ۷۳۵
    • شماره تماس: 02144200623
    • اینستاگرام: elishan_academy

    آموزشگاه لیزر مو زائد شاپ لیزر

    آموزشگاه شاپ لیزر

    شاپ لیزر به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه‌های لیزر پوست در تهران، با بیش از چندین کمپانی زیبایی و سلامت پوستی همکاری داشته و طبق نظرات مشتریان، جزو محبوب ترین آکادمی‌های تکنسین لیزر پوست است. این مجموعه با دارا بودن جدید ترین تجهیزات پزشکی و دستگاه‌ های لیزر پوست، خدمات درمانی ویژه ای را به هنرجویان خود ارائه داده و تجربیات مفید خود را در دسترس عموم افراد قرار می‌دهد.

    بخوانید
    7 آموزشگاه رانندگی لیفتراک تهران [آدرس] گواهینامه لیفتراک

    آموزشگاه شاپ لیزر با تجربه ای چندین ساله در بهبود و حفظ سلامت پوست، همواره خدمات جامع و نوینی را ارائه می‌دهد. اگر شما نیز یکی از علاقمندان لیز پوست و خدمات مرتبط با این حوزه هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا  شاپ لیزر را جهت برگزاری دوره‌های آموزشی انتخاب نمایید.

    این کلینیک علاوه بر ارائه خدماتی گسترده در حوزه بازسازی پوست،  قیمت نسبتا پایینی دارد و انتخاب مناسبی جهت ثبت نام و شرکت در دوره‌های آموزشی است.

    پیج اینستاگرام آموزشگاه شاپ لیزر

    راه های ارتباط با آموزشگاه شاپ لیزر

    • آدرس: تهران، خیابان جردن، نبش ناصری، برج روشنک، طبقه 6، واحد 21
    • شماره تماس: ۰۹۹۱۱۴۳۱۸۶۷
    • آدرس وب سایت: shoplaser.ir
    • آدرس اینستاگرام: shoplaser.ir

    لطفا از مطلب 10 تا بهترین مراکز اکستنشن مژه در تهران دیدن فرمایید.


    آموزشگاه لیزر پوست دلدار

    آموزشگاه آموزشگاه‌ لیزر پوست دلدار

    آموزشگاه دلدار به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه‌ لیزر پوست شناخته می‌شود و از متخصصان مجرب و ماهری بهره می‌گیرد‌. از مزایای شاخص کلینیک دلدار می‌توان به اعطای مدارکی جامع و معتبر اشاره کرد که در پایان جلسات آموزشی داده می‌شود. این مرکز زیبایی با استفاده از جدیدترین متدهای روز دنیا به هنر جویان خود کمک کرده تا بهترین خدمات ممکن را بسته به نیاز و شرایط فردی ارائه دهند.

    علاوه بر این افراد با فرایند جذب مشتری و انتخاب بهترین تجهیزات پزشکی و زیبایی روبرو می‌شوند و دوره ‌های جامعی را در حوزه کار آفرینی و ایجاد اشتغال دریافت می‌کنند.

    این مجموعه با فراهم نمودن فضایی مناسب به برگزاری دوره ها در محیطی دنج و آرام کمک کرده و نقش مهمی را در کیفیت بهتر دوره ها ممکن می‌سازد. آموزشگاه دلدار علاوه بر برگزاری جلسات لیزر پوست، خدمات متعددی را از قبیل هایفوتراپی، تزریق ژل لب، رفع کک و مک و.. را به هنرجویان خود آموزش می‌دهد.

    پیج دلدار

    راه های ارتباطی با آموزشگاه دلدار

    احتمالا مطلب 15 بهترین مرکز ماساژ در تهران نیز برای شما مفید باشد.


    آموزشگاه لیزر مو اسفند

    آموزشگاه اسفند

    آموزشگاه اسفند با برگزاری آموزش تخصصی در حوزه‌های متنوع فرصت ایده آلی برای یادگیری لیزر پوست به شمار می‌رود. اگر شما نیز به این مهارت پرطرفدار علاقمند هستید، می‌توانید از طریق شرکت در این مجموعه اطلاعات مهمی را در زمینه لیزر، تکنیک‌ های کاربردی و دستگاه ‌های پیشرفته لیزرینگ به دست آورید.

    دوره های برگزار شده توسط آموزشگاه اسفند شامل جلسات عملی و تئوری بوده که این امر به هنرجویان کمک می‌کند تا شیوه های مختلفی را در حوزه لیزر پوست به کار گیرند و با مزایا و معایب روش‌ها آشنا شوند.

    به طور کلی آموزش جامع دوره‌های لیزر پوست در طول ۲ ماه به اتمام می‌رسد که این زمان مشخص شده به گونه ای زمان بندی شده است تا آموزش‌های عملی و تئوری را در کم ترین مدت زمان به افراد بیاموزند.

    این آموزشگاه بسته به دلایل مختلفی جون امکان پرداخت قسطی، به افراد اجازه می ‌دهد تا برای شرکت در این دوره‌ ها هیچ گونه محدویتی نداشته باشند. برخی از خدمات ارائه شده توسط آوزشگاه اسفند می‌توان به دوره‌‌ های لیزرینگ پوست، مراقبت‌های ویژه و نکات مرتبط با این عمل اشاره کرد.

    بخوانید
    بهترین آموزشگاه موسیقی در تهران (9 آموزشگاه + تلفن و آدرس)

    تلفن آموزشگاه اسفند

    • آدرس: تهران ، میدان انقلاب ، جنب بانک پارسیان ، پلاک ۸۰
    • شماره تماس: 02166122264
    • آدرس وب سایت: esfandco.com
    • آدرس اینستاگرام: esfand.academy

    در این مقاله با بهترین آموزشگاه خیاطی تهران 17 آموزشگاه آشنا شوید.


    آموزشگاه همدم آکادمی

    آموزشگاه همدم

    آموزشگاه همدم آکادمی به عنوان یکی از برترین آموزشگاه‌ لیزر پوست در تهران، جایگاه ویژه ای را در میان هنر جویان و علاقه مندان کسب کرده است. این مرکز با ارائه دوره‌ های تخصصی  و  فشرده، تمامی مراحل لیزر پوست را با اصول و شرایط  صحیح آن آموزش می‌دهد و در انتها مدرکی را جهت پایان دوره و ورود به بازار کار به کارجویان تقدیم می‌کند.

    اگر شما نیز یکی از طرفداران این حوزه هستید، آموزشگاه همدم گزینه مناسبی جهت ثبت نام و شرکت در دوره‌های آموزشی است. این مرکز با ایجاد محیطی مناسب فرایند تشکلیل جلسات را به بهترین شکل ممکن فراهم ساخته و سبب می‌شود تا برگزاری دوره‌ های آموزشی در فضایی آرام و به دور از هیاهو انجام پذیرد. از مهم ترین خدمات ارائه شده توسط این مرکز می‌توان به آموزش انواع پوست، کاشت مژه، تشخیص عوارض لیزر، احیاء مو، شناخت تجهیزات لیزرینگ و .. اشاره کرد.

     

    تلفن آموزشگاه همدم آکادمی

    • آدرس: تهران، هروی، استاد حسن بنا، پایین تر از میدان شریفی، پلاک 966 ، واحد15
    • شماره تماس: 02126757112
    • شماره واتس اپ: 09120915910
    • آدرس وب سایت: hamdam.academy
    • آدرس اینستاگرام: hamdam_academy
    • آپارات: https://www.aparat.com/hamdam.academy


    دوره تکنسین لیزر پوست چیست؟

    تکنسین لیزر پوست یکی از مهم ترین دوره‌ های آموزشی در حوزه زیبایی است که به طور پیشرفته  در درمان بیماری‌‌ های پوستی به کار می‌رود. این تکنولوژی با تابش مستقیم انرژی، امکان نفوذ به لایه‌های زیرین پوست را فراهم کرده و کاربرد گسترده ای را در کلیه مشکلات پوستی از قبیل کک و مک، موهای زائد و بازسازی پوست دارد.

    استفاده از لیزر در بهبود و سلامت پوست، نیاز به دانش بالایی دارد و متخصصین مجرب با توانایی در تشخیص نوع پوست و شرایط بالینی می‌توانند ایمن ترین روش را برای افراد انتخاب نمایند. از اصلی ترین جنبه‌های آموزش این دوره یادگیری و رعایت اصول ایمنی است. استفاده از تجهیزات پیشرفته در لیزر پوست می‌تواند با خطراتی همراه باشد. از این رو روش‌ مدیریت عوارض و آموزش ایمنی از اهمیت بالایی برخوردار است.


    مزایای شرکت در دوره لیزر مو زائد

    • پس از اتمام دوره آموزشی افراد مدرک معتبری را دریافت خواهند کرد که نشان دهنده تسلط کافی،نسبت به مهارت‌ های مورد نیاز در لیزر پوست است. وجود این مدرک کتبی فرایند اشتغال زایی را آسان نموده و افراد می‌توانند جهت افتتاح کلینیک یا مراکز زیبایی اقدام نمایند.
    • یادگیری آموزش جامع در تشخیص نوع پوست و آشنایی با واکنش‌ های احتمالی پس از لیزر ، این امکان را در اختیار افراد قرار می‌دهد تا عوارض ایجاد شده از قبیل عفونت، تغییر رنگ و سوختگی را به بهترین روش ممکن درمان کنند.
    • اساتید مجرب و حرفه ای با سوابقی چندین ساله در این حوزه نکات مهمی را در اختیار کارجویان قرار می‌دهند که این نکات ثمره سال‌ ها تجربه و مهارت متخصصین بوده و شامل روش ‌های متعدد کاری، مطابقت نوع پوست با لیزر و راهکارهایی مناسب جهت عملکرد بهتر درمان است.
    • تکنیک‌های مرتبط با عمل لیزر علاوه بر آماده سازی افراد، به کارآموزان کمک می‌کند تا اعتماد مشتریان را جلب نموده و مطمئن شوند که در پایان دوره درمان به نتیجه مطلوب دست می‌یابند.
    بخوانید
    9 آموزشگاه هنگ درام تهران (آدرس، تلفن) بهترین و حرفه ای ترین

    سوالات متداول آموزشگاه‌ لیزر پوست

    مدت زمان دوره آموزشی تکنسین لیزر پوست چقدر است؟

    تعداد دوره‌های آموزشی لیزر پوست در طول ۲ تا ۳ ماه به اتمام می‌رسد.

    بهترین آموزشگاه لیزر پوست کدام است؟

    به طور کلی تمام موارد ذکر شده در مطلب جز بهترین مراکز آموزشی به شمار می‌‌روند.

    هزینه دوره تکنسین لیزر پوست چقدر است؟

    این هزینه بسته به نوع کلینیک و خدمات ویژه متغییر بوده و هزینه یکسانی ندارد.

     

    با امتیاز به مقاله از ما حمایت کنید😍

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نسترن خیرمند

    علاقه زیادی به مطالعه دارم و دوست دارم در زمینه اینترنت و وب سایت اطلاعات زیادی کسب کنم و در این راستا این اطلاعات رو با دیگران در سایت مرجع تهران به اشتراک بگذارم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا