زیبایی

10 تا بهترین مراکز اکستنشن مژه در تهران ( اینستاگرام، تلفن)

حرفه ای ترین سالن زیبایی کاشت مژه در تهران

  • به جرات می توان گفت یکی از بهترین و پر طرفدارترین خدمات زیبایی که در مراکز تخصصی و سالن های زیبایی انجام می شود، اکستنشن مژه است. به اکستنشن مژه، کاشت مژه نیز می گویند.

    داشتن مژه هایی زیبا، پر پشت و بلند دیگر یک آرزو نیست. بلکه با مراجعه به بهترین سالن کاشت مژه می توانید در کمتر از دو ساعت مژه هایی بلند و پرپشت برای خود بسازید.

    لیست مراکز اکستنشن مژه در تهران

    البته کاشت مژه یکی از حساس ترین و حائز اهمیت ترین خدمات زیبایی است که حتما باید توسط فرد متخصص و با تجربه صورت گیرد. در غیر این صورت شاهد ریزش مژه های طبیعی خود خواهید بود.

    پس حتما کار اکستنشن را بهترین و معتبرترین مراکز اکستنشن در تهران انجام دهید. در این مطلب از سایت مرجع در تهران 10 عدد از بهترین مراکز اکستنشن مژه در تهران را به شما معرفی خواهیم کرد.

    شرایط یک سالن برای کاشت مژه شرح
    تجربه و مهارت سالن باید دارای کارشناسان ماهر و با تجربه در زمینه کاشت مژه باشد.
    استفاده از مواد با کیفیت استفاده از مژه‌های با کیفیت و مواد غیر حساسیت‌زا برای مشتریان.
    نظافت و بهداشت رعایت اصول بهداشتی و نظافتی در سالن و تجهیزات.
    تنوع خدمات ارائه طیف وسیعی از خدمات کاشت مژه، شامل انواع مختلف مژه و روش‌ها.
    مشاوره قبل از خدمات برگزاری مشاوره‌های لازم برای انتخاب بهترین روش و نوع مژه برای هر مشتری.
    پشتیبانی و خدمات پس از فروش ارائه خدمات پشتیبانی و راهنمایی پس از کاشت مژه.

    سالن سمانه بیوتی

    سالن سمانه بیوتی

    یکی از بهترین سالن هایی که برای انجام اکستنشن مژه در تهران می توانیم معرفی کنیم، سالن سمانه بیوتی است. این سالن در زمینه انجام انواع خدمات فیبروز، آرایش دائم و اکستنشن مژه بی نظیر فعالیت می کند زیباترین انواع اکستنشن های مژه به صورت مگا والیوم، والیوم و اسپایکی در این سالن انجام می شوند.

    کاشت مژه در سالن سمانه بیوتی

    اگر می خواهید کاشت مژه را به صورت طبیعی و نچرال انجام دهید، خدمات سالن زیبایی سمانه را انتخاب کنید. سالن زیبایی سمانه همچنین خدماتی نظیر هاشور، میکروبلدینگ، آرایش دائم، تاتو، قرینه سازی ابرو، سایه ابرو و …  را ارائه می دهد.

    خدمات آرایش دائم این مجموعه بی نظیر هستند. گریم های سمانه بیوتی با با کیفیت ترین مواد آرایشی انجام می شوند.

    ادرس و تلفن سمانه بیوتی



    مرکز مژه هایپر اکستنشن شرق

    مرکز مژه هایپر اکستنشن شرق

    یکی بهترین مراکز تخصصی اکستنشن مژه در شرق تهران، مرکز هایپر اکستنشن شرق است. این مرکز با استفاده از با کیفیت ترین و بهترین مژه ها و چسب های مخصوص اکستنشن، کاشت مژه را انجام می دهد. تنها با تمدید ماهانه اکستنشن خود در این سالن می توانید برای همیشه شاهد مژه های زیبا و پر پشت خود باشید.

    بخوانید
    بهترین سالن زیبایی تهران ❤️ ۳۰ آرایشگاه لاکچری+اینستا

    هزینه کاشت مژه در این سالن بسیار مناسب تر از مراکز تخصصی دیگر است. با این وجود خدمات این سالن هیچ چیزی کمتر از خدمات مراکز تخصصی دیگر ندارد.

    جالب است بدانید این مرکز زیبایی در داخل یک خود یک فروشگاه دارد که مواد اولیه و مورد نیاز مشتریان را برای آن ها فراهم می کند. از طریق این سالن می توانید اورجینال ترین مواد اولیه زیبایی مانند کراتین را با قیمت بسیار مناسب تهیه نمایید. انواع بافت های زیبا و روشن بستن مو در این مرکز به علاقه مندان آموز داده می شود.

    راه های ارتباطی با مرکز مژه هایپر اکستنشن شرق

    • آدرس: میدان دوم تهران پارس، پاساژ نگین شرق، طبقه اول، مرکز مژه هایپر اکستنشن شرق
    • شماره تلفن: 02177723844
    • شماره همراه: 09122952617
    • اینستاگرام: hayperextension.shargh


    سالن زیبایی پارس آنا

    سالن زیبایی پارس آنا

    سالن زیبایی پارس آنا از سال 1392 مراکز پایتخت در زمینه ارائه تمامی خدمات مربوط به اکستنشن مژه است. اگر قصد انجام اکستنشن را دارید، حتما این سالن را در نظر داشته باشید. چرا که بهترین و با تجربه ترین آرایشگران در این سالن مشغول به ارائه خدمات هستند.

    انواع بافت مو، شنیون، آرایش دائم، فیبروز، کاشت و طراحی ناخن، پاکسازی و اصلاح صورت، مانیکور و پدیکور و … از دیگر خدمات این سالن هستند.

    اکستنشن مژه و مو در سالن پارس آنا با برخورداری از جدیدترین استانداردهای جهانی صورت می گیرند. بنابراین بابت دوام و زیبایی آن خیالتان راحت باشد. جهت مشاهده نمونه کارهای این سالن می توانید به پیج اینستاگرام آن ها سر بزنید.

    راه های ارتباطی با سالن زیبایی پارس آنا

    • آدرس: سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، نبش کوچه سوم، پلاک 158، برج کاج، طبقه اول، سالن زیبایی پارس آنا
    • شماره تماس: 02122366429
    • اینستاگرام: parsanabeauty


    مرکز تخصصی اکستنشن مژه ناهید شمس

    مرکز تخصصی اکستنشن مژه ناهید شمس

    مرکز تخصصی خانم ناهید شمس یکی از بهترین مراکز اکستنشن مژه در تهران شناخته می شود که اکستنشن های آن زبانزد خاص و عام است. اگر به دنبال انجام کاشت مژه زیبا، مقاوم با ماندگاری بالا هستید، قطعا این سالن بهترین انتخاب است.

    تمامی آرایشگران و پرسنل این سالن دارای تخصص بالا و چندین سال تجربه در زمینه اکستنشن با انواع تکنیک های روز هستند. بنابراین می توانید کاشت مژه را با انواع تکنیک های دلخواه خودتان انجام دهید.

    نمونه کارهای این سالن را در پیج اینستاگرام آن ها می توانید مشاهده کنید. مواد اولیه مورد استفاده در این سالن زیبایی دارای کیفیت فوق العاده ای هستند. به همین دلیل بعد از اکستنشن به هیچ عنوان شاهد ریزش مژه هایتان نخواهید بود.

    راه های ارتباطی با مرکز تخصصی اکستنشن مژه ناهید شمس

    • آدرس: سعادت آباد، بلوار دریا، بعد از خیابان مطهری جنوبی، پلاک 126، طبقه دوم ، مرکز تخصصی اکستنشن مژه ناهید شمس
    • شماره تماس: 02188567754
    • اینستاگرام: nahid.beauty


    اکستنشن مو و مژه سیمای ماندگار

    اکستنشن مو و مژه سیمای ماندگار

    سالن زیبایی سیمای ماندگار با مدیریت خانم مرضیه جعفریانی یکی دیگر از بهترین مراکز اکستنشن مژه در تهران است. این سالن سال هاست که انواع خدمات زیبایی همانند اکستنشن، آرایش دائم، انواع میکاپ، شینیون، بافت و … را ارائه می دهد.

    بنابراین تجربه این سالن در انجام کاشت مژه بی نظیر است. اگر می خواهید اکستنشن را به گونه ای انجام دهید که مژه های طبیعی شما آسیب جدی نبینند، این مرکز بهترین انتخاب است.

    بخوانید
    20تا بهترین آرایشگاه مردانه در تهران(آدرس،اینستا،تلفن)

    چرا که مواد اولیه مصرفی آن ها کاملا ضد حساسیت بوده و هیچ آسیبی به چشم ها و مژه های طبیعی فرد وارد نمی کنند.از طرفی قیمت اکستنشن مژه در این سالن بسیار کمتر و مناسب تر از مکان های دیگر است.

    بنابراین دیگر نیازی نیست بابت انجام اکستنشن و ترمیم ماهانه آن هزینه زیادی را صرف کنید. چرا که با بودجه کاملا مناسبی می توان کاشت مژه را در سالن سیمای ماندگار انجام داد. جهت رزرو نوبت با شماره تماس درج شده تماس بگیرید.

    راه های ارتباطی با اکستنشن مو و مژه سیمای ماندگار

    • آدرس: صادقیه، ابتدای آیت الله کاشانی، پشت بیمارستان ابن سینا، خیابان اعتمادیان، پلاک 27، طبقه 5، واحد 19 ، اکستنشن مو و مژه سیمای ماندگار
    • شماره تماس: 0214495382109124476274
    • اینستاگرام: simayemandegarbeauty.ir


    مرکز اکستنشن مژه مونا یزدانی

    مرکز اکستنشن مژه مونا یزدانی

    یکی از بهترین مراکز کاتشت مژه در تهران، سالن مونا یزدانی است. اگر می خواهید اکستنشن را با بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه انجام دهید، این مرکز بهترین انتخاب است.

    خدمات زیبایی سالن مونا یزدانی در سطح بالایی قرار داشته و مشتریان این سالن کاملا از خدمات آن راضی هستند. اکستنشن در این سالن با مواد کاملا بی خطر و ضد حساسیت صورت می گیرد. به همین دلیل بعد از اکستنشن شاهد قرمز شدن یا خارش چشم خود نخواهید بود.

    در سالن مونا یزدانی می توانید انجام اکستنشن مژه را در محیطی سالم، زیبا و آرام تجربه کنید. تنها با یک تماس می توانید نوبت خود را جهت انجام اکستنشن رزرو نمایید.

    این سالن تمامی نمونه کارهای خود را در پیج اینستاگرام منتشر می کند. می توانید قبل از تصمیم قطعی برای مراجعه نمونه کارها را مشاهده کرده و از این طریق بهتر تصمیم بگیرید. مسلما سالن مونا یزدانی بهترین خدمات اکستنشن مژه را در سطح تهران ارائه می دهد.

    ادرس و تلفن مونا یزدانی



    سالن زیبایی فرناز صفری

    سالن زیبایی فرناز صفری

    سالن زیبایی فرناز صفری با مدیریت خام صفری از سال 1394 تاکنون به ارائه انواع خدمات زیبایی در پایتخت می پردازد. تخصص و تجربه بالا، این مرکز را به یکی از بهترین مراکز کاشت مژه در تهران تبدیل کرده است.

    در این سالن کاشت مژه با جدیدترین و زیباترین تکنیک های روز اروپا انجام می شود. چرا که خانم صفری مدارک آرایشگری خود را از کشورهای اروپایی و کانادا اخذ کرده است.

    اگر می خوهید کاشت مژه را بدون کمترین خطری برای سلامتی چشم و مژه هایتان انجام دهید، این سالن بهترین انتخاب است.

    پیج اینستاگرام سالن فرناز صفری

    سالن زیبایی فرناز صفری تنها از مواد مصرفی با کیفیت برای انجام کاشت مژه استفاده می کند. فضای سالن زیبایی فوق العاده لوکس، زیبا، تمیز و بهداشتی است. بنابراین امکان ایجاد هیچگونه عفوت یا حساسیتی برای چشم ها وجود ندارد.

    راه های ارتباطی با سالن زیبایی فرناز صفری

    بخوانید
    بهترین سالن کاشت ناخن تهران ❤️ [10 آرایشگاه + آدرس و تلفن]


    مرکز تخصصی اکستنشن مژه چم بیوتی

    مرکز تخصصی اکستنشن مژه چم بیوتی

    یکی از مراکز اکستنشن مژه ، مرکز تخصصی اکستنشن چم بیوتی است. مدیریت این مرکز بر عهده خانم سمیرا غلامی است. این سالن بیش از 8 سال است که در زمینه تخصصی اکستنشن فعالیت دارد.

    می توانید انواع خدمات اکستنشن مژه را با تکنیک های مختلف میکرولیز، اکستنشن تیپی، بافت، دوخت و … را در این سالن دریافت کنید.

    دقت داشته باشید که خانم غلامی یکی از بهترین مدرسین کاشت مژه در تهران است. بنابراین اگر قصد یادگیری انجام اکستنشن مژه و دریافت مدرک در این زمینه را دارید، حتما با این مرکز در ارتباط باشید.

    جالب است بدانید تمامی نمونه کارهای این مرکز در پیج اینستاگرام آن ها منتشر می شود. همچنین دریافت نوبت از طریق پیام دادن به دایرکت پیج اینستاگرام امکان پذیر است.

    ادرس و تلفن مرکز تخصصی اکستنشن مژه چم بیوتی



    مرکز تخصصی اکستنشن مژه مهسا رستم پور

    مرکز تخصصی اکستنشن مژه مهسا رستم پور

    مرکز تخصصی اکستنشن مژه مهسا رستم پور یکی از بهترین مراکز تهران برای انجام کاشت مژه است. اگر به دنبال مرکزی هستید که هم خدمات اکستنشن را انجام دهد و هم به آموزش آن بپردازد، این مرکز بهترین انتخاب است.

    خانم رستم پور بیش از یک دهه در زمینه ارائه خدمات زیبایی تخصص دارد. ایشان دارای مدرک مستر اسیستنت آکادمی فنی اروپا و مدرک رسمی فنی و حرفه ای ایران است.

    پیج اینستاگرام مهسا رستم پور

    خانم رستم پور عضو کمپانی مای لمینیشن ایتالیا در زمینه لیفت و لمینت مژه و ابرو و مدرس رسمی آکادمی لوتوس روسیه است. همچنین ایشان به عنوان مدرس رسمی شرکت بین المللی میکاپ با گرید  A شناخته می شوند.

    ایشان با تکیه بر تخصص، حرفه و تجربه خود در زمینه کاشت مژه، بهترین خدمات را در این زمینه به متقاضیان عزیز ارائه می کند.

    ادرس و تلفن مهسا رستم پور

    • آدرس: تهران، نیاوران، اطلس مال، ورودی اداری، طبقه A1، واحد 9 ، مرکز تخصصی اکستنشن مژه مهسا رستم پور
    • شماره تماس: 09916885585
    • اینستاگرام: mahsa_rostampoor


    سالن زیبایی آناهید

    سالن زیبایی آناهید

    خانم نجابت، مدیریت یکی از مرکز اکستنشن مژه در تهران یعنی مرکز زیبایی آناهید را به عهده دارد. خانم نجابت خود مربی رسمی سازمان فنی و حرفه ای بوده و به تدریس خدمات زیبایی در این مرکز مشغول است. تمامی خدمات اکستنشن با استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه و جدیدترین تکنیک های روز انجام می شوند.

    سالن آناهید همچنین در شهر کرج دارای شعبه است. هم برای انجام کاشت مژه و هم برای یادگیری این حرفه و دریافت مدرک می توانید از خدمات سالن زیبایی آناهید بهره ببرید. کاشت و اکستنشن مژه، اکستنشن مو، آرایش دائم، میکروبلیدینگ، اصلاح صورت، مو و ابرو، شینیون و میکاپ عروس از خدمات این سالن هستند.

    راه های ارتباطی با سالن زیبایی آناهید

    • آدرس: زعفرانیه، خیابان اعجازی، روبروی سوداچی، جنب بانک ملت، پلاک 41 ، سالن زیبایی آناهید
    • شماره تماس: 0912200297209129348959
    • اینستاگرام: anahid.beauty
    • سایت : anahidsalon.ir


    جمع بندی کاشت مژه تهران

    در این مطلب 10 عدد از بهترین مراکز کاشت مژه در تهران را همراه با اطلاعات آن ها نظیر آدرس، شماره تلفن و اینستاگرام معرفی کردیم. با مراجعه به این مراکز می توانید زیباترین و با دوام ترین اکستنشن مژه را انجام داده و زیبایی چشمان خود را چندین برابر کنید.

    بخوانید
    15 بهترین مرکز ماساژ در تهران (اینستاگرام+تلفن، اعزام فوری)

    فراموش نکنید قبل از مراجعه به این مراکز حتما باید از طریق راه های ارتباطی آن ها نوبت رزرو نمایید. در غیر این صورت قادر به دریافت خدمات اکستنشن نخواهید بود.


    سوالات متداول سالن زیبایی اکستنشن مژه در تهران

    1)آیا با اکستنشن مژه دچار ریزش مژه می شویم؟

    خیر. اگر اکستنشن مژه در سالن تخصصی و توسط فرد حرفه ای صورت گیرد، به هیچ عنوان شاهد ریزش مژه هایتان نخواهید بود.

    2)هزینه اکستنشن مژه در تهران چقدر است؟

    قیمت اکستنشن مژه به نوع سالن، نوع کاشت انجام شده و کیفیت مواد مصرفی بستگی دارد. به صورت کلی قیمت اکستنشن در مراکز تخصصی برتر بیشتر از مراکز دیگر است.

    3)انجام کاشت مژه چقدر طول می کشد؟

    انجام کاشت مژه معمولا یک ساعت و نیم تا دو ساعت زمان لازم دارد.

    با امتیاز به مقاله از ما حمایت کنید😍

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نسترن خیرمند

    علاقه زیادی به مطالعه دارم و دوست دارم در زمینه اینترنت و وب سایت اطلاعات زیادی کسب کنم و در این راستا این اطلاعات رو با دیگران در سایت مرجع تهران به اشتراک بگذارم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا