زیبایی

بهترین سالن کاشت ناخن تهران ❤️ [10 آرایشگاه + آدرس و تلفن]

معرفی بهترین ناخن کاری حرفه ای تهران

  • کاشت ناخن یکی از رایج ترین روش‌های زیبا سازی و فرم دهی به انگشتان بانوان می‌باشد و امروزه نیز توجه بسیاری از عموم مردم را به سمت خود جلب کرده است. انجام خدمات ناخن کاری  در بین جوانان با  رواج بالایی روبرو شده و از این رو روش‌های گوناگونی جهت کاشت ناخن به وجود آمده است.

    آرایشگاه کاشت ناخن تهران

    به دلیل حساسیت بالای ناخن‌ها و فرایند صحیح آن، این عمل باید توسط افرادی با مهارت و با تجربه انجام گیرد. در ادامه با این مطلب همراه سایت مرجع در تهران باشید تا فهرستی از بهترین کلشت ناخن در تهران را در اختیارتان قرار دهیم.


    کاشت ناخن گل سرخ

    کاشت ناخن گل سرخ

    مجموعه تخصصی گل سرخ یکی از  پیشروترین سالن‌ های مجهز در حوزه کاشت ناخن تهران می‌باشد. این مرکز با بهره گیری از بهترین افراد حرفه ای خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند

    . یکی از مهم ترین نکاتی که در انتخاب بهترین سالن ناخن کاری توسط مردم وجود دارد، سرعت عمل بالای کارکنان است و متقاضیان علاقمند به این حوزه زیبایی، می‌توانند از قیمت ‌های مناسب و مقرون به صرفه خدمات این مجموعه بهره مند شوند.

    با ارائه تجهیزات پیشرفته و خدمات گسترده ای که این مرکز در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد، مجموعه تخصصی گل سرخ به یکی از مجهز‌ترین سالن‌های زیبایی در حوزه کاشت ناخن تبدیل شده است.

    راه های ارتباطی با سالن کاشت ناخن گل سرخ

    • آدرس : تهرانپارس ، نرسیده به فلکه اول ، خیابان رشید، خیابان بهار(حسینی) پلاک 84
    • شماره تماس : 02140222261
    • آدرس اینستاگرام : nail.golesorkh
    • آدرس سایت : golesorkhsalon.portal.trade


    سالن کاشت ناخن سیمای درخشنده

    سالن کاشت ناخن سیمای درخشنده

    سالن سیمای درخشنده با بیش از یک دهه سابقه به فعالیت در خدمات گسترده ای در حوزه پارافین تراپی، ژلیش، لمینت و کاور ناخن، می‌پردازد.  این سالن با استفاده از اخرین فناوری‌ و تکنولوژی ‌های نوین، توانسته است موفقیت بسیاری را در این راستا کسب نماید و امروزه به یکی از چندین مراکز معروف در بخش ناخن کاری تبدیل شود.

    روند پوشش دهی ناخن با استفاده از لایه های براق و مقاوم، بکارگیری مواد اکریلیک جهت ماندگاری بیشتر، پارافین تراپی و خواص رطوبتی بالا، از جمله مزایای برجسته در سالن کاشت ناخن سیمای درخشنده به شمار می‌روند.

    راه های ارتباطی با سالن کاشت ناخن سیمای درخشنده

    • آدرس : تهران، ستارخان، داخل خیابان شادمهر، نرسیده به چهارراه خوشرو، پلاک ۲۳۳
    • شماره تماس : 09125301948
    • اینستاگرام : simayederakhshandeh
    • سایت : ندارد


    کاشت ناخن الیکا احمدیان

    کاشت ناخن الیکا احمدیان

    کاشت ناخن الیکا احمدیان، با بیش چندین سال سابقه در ارائه خدمات زیبایی و ناخن کاری، به یکی از مطرح ترین سالن‌های آرایشی و کاشت ناخن تبدیل شده است. وجود امکانات و خدمات گسترده ای اعم از  پارافین تراپی، ژلیش، پودر و طراحی‌های جدید ارائه شده در این مرکز، می‌تواند سطح کیفی خدمات را به بهترین روش ممکن بهبود و توسعه دهد.

    بخوانید
    15 بهترین مرکز ماساژ در تهران (اینستاگرام+تلفن، اعزام فوری)

    یکی از مهم ترین قابلیت‌های رجوع به سالن الیکا احمدیان، بکارگیری تکنولوژی و فناوری ‌های نوین در راستای خدماتی با بهترین کیفیت است. این موضوع سبب شده تا مشتریان بتوانند از نتایج مطلوب و رضایت بخش کاشت ناخن، بهره مند شوند.

    راه های ارتباطی با سالن الیکا احمدیان

    • آدرس : تهران، دیباجی جنوبی، بالاتر از پارک ارغوان، جنب گل فروشی دیبا، پلاک 78، واحد 15
    • شماره تماس : 02140222261
    • آدرس اینستاگرام : elika.beautysalon
    • سایت : elikaahmadian.com


    مرکز زیبایی مونا یزدانی

    کاشت ناخن مونا یزدانی

    کاشت ناخن مونا یزدانی به یکی از بهتربن مجموعه خدمات کاشت ناخن در شهر تهران تبدیل شده است.  این مرکز با بهره گیری از تیم مجرب و با تجربه، طیف وسیعی از خدمات حرفه ای را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. سالن یزدانی با استفاده از جدیدترین متدهای روز دنیا، امکان دسترسی به انواع طرح و مدل‌های متنوع را میسر می‌سازد.

    از بهترین امکانات این مجموعه می‌توان به ترمیم، طراحی و کاشت ناخن اشاره کرد. علاوه بر حیطه تخصص و تجربه بالای کارکنان آرایشگاه، یکی از شاخص ترین ویژگی‌هایی که این مرکز را نسبت به سایر مراکز کاشت ناخن متمایز می‌سازد، محیط داخلی مناسب و آرام آن است.

    این فضا امکان راحتی بیشتری را برای افراد به همراه می‌آورد و در نهایت مشتریان می‌توانند در فضای آرام و دلباز به انجام خدمات مورد نظر بپردازند.

    اگر شما نیز به دنبال مکانی مرجع و معتبر  جهت کاشت و زیباسازی ناخن‌هایتان می‌باشید، سالن مونا یزدانی گزینه مناسبی برای شما به حساب می‌آید. شما با انجام خدمات دلخواه خود در این مجموعه مطمعنا تجربه ای متفاوت و فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد.

    راه های ارتباطی با مرکز مونا یزدانی

    • آدرس : سعادت آباد، ضلع جنوب غربی، تقاطع پاکنژاد و سرو غربی، ساختمان شماره ۴۲
    • شماره تماس : 02122118780
    • آدرس اینستاگرام : monayazdani_beautycenter
    • آدرس سایت : monayazdani.com


    سالن زیبایی و کاشت ناخن مایسا

    سالن زیبایی و کاشت ناخن مایسا

    سالن زیبایی مایسا، به عنوان یکی از مطرح ترین مراکز کاشت ناخن، ههمچنان در صدر جدول بهترین های این حوزه قرار دارد. این سالن در طی چندین سال فعالیت گسترده و حرفه ای خود جزو یکی از مراجع معتبر در حوزه ناخن‌ کاری و خدمات مرتبط با این حیطه شناخته می‌شود.

    سالن کاشت ناخن مایسا در تهران با سابقه و تجربه ای چند ساله در زمینه ناخن کاری، قادر به ارائه جدید ترین تکنیک‌ های کاشت ناخن، آموزش‌های تخصصی و طراحی ‌های منحصربه فردی است که این موضوع یکی از شاخص ترین ویژگی های این مجموعه به حساب می آید.

    سالن کاشت ناخن مایسا

    با مراجعه حضوری به این مرکز، می‌توانید از خدمات گسترده و متنوع و همچنین آموزش‌های ویژه آن بهره‌مند شوید.

    راه های ارتباطی با سالن مایسا

    • شماره تماس : 02122805437
    • آدرس : تهران، خیابان دیباجی شمالی، خیابان محمود نوریان، کوچه گلبرگ، پلاک دوم، زنگ اول
    • آدرس اینستاگرام : maisa_nailart 


    سالن کاشت ناخن آرلا

    سالن کاشت ناخن آرلا

    سالن آرلا به عنوان مرکزی مرجع و معتبر در  پایتخت، توانسته تجربه متفاوتی را برای مشتریان خود فراهم سازد و  دوام و ماندگاری بالایی را در  انجام خدمات رسانی ارائه دهد.

    دارا بودن تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته ای که در حوزه زیبایی و کاشت ناخن بکار می‌رود، به تسلط بر  کیفیت مناسب کار کمک کرده و خدمات کیفی بالایی را به ارمغان می‌آورد. این سالن مجهز علاوه بر خدمات کاشت و طراحی ناخن، خدمات متنوعی از جمله آرایش صورت، شنیون مراقبت‌ های پوستی و کلیه خدمات مربوط به ابرو و مژه ها را ارائه می‌دهد.

     

    بخوانید
    20تا بهترین آرایشگاه مردانه در تهران(آدرس،اینستا،تلفن)

    چنانچه به دنبال خدماتی متفاوت و منحصر به فرد می‌باشید، می‌توانید از طریق اطلاعات درج شده در این قسمت جهت رزرو و نوبت دهی اقدام نمایید.

    راه های ارتباطی با آرلا

    • آدرس : تهران، خیابان ستارخان، کوی حبیب الله
    • شماره تماس : 09192522955
    • آدرس آینستاگرام : arella.nail
    • سایت : ندارد

    سالن زیبایی گلاریس غرب

    کاشت ناخن گلاریس غرب

    کاشت ناخن گلاریس غرب با تجربه و سابقه ای چندین ساله در این حوزه، به عنوان یکی از مجهزترین سالن‌ های ناخن‌ کاری، همواره آماده خدمات رسانی‌ متنوع در زمینه لمینت، ژلیش، پارافین تراپی و .. می‌باشد. علاوه بر این، ارائه امکاناتی نظیر ترمیم ناخن‌ها، ریموت، مانیکور و پدیکور نیز در این مرکز ارائه می‌شود.

    یکی از شاخص ترین ویژگی‌های مجموعه زیبایی گلاریس غرب، انجام طرح و دیزاین ‌های متنوع کاشت ناخن در بازه زمانی کوتاه است و این امر منجر به رضایت بیشتر کاربران شده و این سالن را به یکی از  بهترین مراکز کاشت ناخن  معرفی کرده است.

    استفاده از جدیدترین متدهای روز دنیا به همراه کیفیتی بالا یکی از مزیت‌های برجسته در این سالن به شمار می‌رود. کارکنان مجرب با ترکیبی از  جدید ترین مواد کیفی و اورجینال، کلیه نیازهای مشتریان را با انواع  طرح و رنگ‌های متفاوت تامین و برآورده می‌سازند.

    راه های ارتباطی با سالن گلاریس غرب

    • آدرس : تهران، شهر آرا، ضلع جنوبی پارک شهر آرا، کوچه ۳۲، پلاک ۲، واحد ۲۸
    • شماره تماس : 02188231395
    • آدرس اینستاگرام : Gelaris_Gharb
    • سایت : gelarisgharb.ir


    سالن زیبایی غزل پرنیان

    سالن زیبایی و کاشت ناخن غزل پرنیان

    کاشت ناخن غزل پرنیان نیز یکی از دیگر سالن‌های معروف در سطح شهر است که به فعالیت در ارائه و انجام ناخن کاری و سایر خدمات مربوط به این حوزه می‌پردازد. این مجموعه با بهره گیری از کارکنان خلاق و با مهارت، طیف وسیعی از خدمات را با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. جهت رزو و مراجعه حضوری می‌توانید از طریق شماره تماس درج شده در قسمت زیر برای نوبت دهی  اقدام کنید.

    راه های ارتباطی با غزل پرنیان

    • شماره تماس : 09197310784
    • آدرس : تهران، خیابان جانبازان غربی، خیابان صفایی، ساختمان سجاد
    • آدرس اینستاگرام : qazalparnian.nailartist
    • سایت : ندارد


    سالن ناخن طرلان

    کاشت ناخن طرلان

    در بین گزینه های متعدد مراکز کاشت ناخن در تهران، سالن طرلان یکی از برترین مجموعه خدماتی در زمینه ناخن کاری شناخته می‌شود. این مجموعه با بهره مندی از جدیدترین طراحی و دیزاین های مختلف، خدمات متنوعی را در اختیار افراد قرار می‌دهد.

    تخصص حرفه ای به همراه کیفیت بالای نتایج کاری، از جمله مزیت‌ های برجسته ای هستند که این سالن را از دیگر مراکز کاشت ناخن متمایز می‌سازد.

    همچنین استفاده کارکنان از تجهیزاتی پیشرفته و مدرن در بخش خدمات رسانی، به ایجاد نتایجی مطلوب و رضایت بخش کمک می‌کند. وجود کارکنان و استادکاران حرفه ای در سالن طرلان نقش  مهمی را در ایجاد ماندگاری و دوام بالای ناخن کاری ایفا می‌کنند.

    به طوری که با تسلط بر تکنیک ‌های جدید و کاربردی، زمینه‌های متعددی از قبیل طراحی، کاشت، لمینت و … به ارمغان می‌آورند. این مرکز به عنوان مقصدی مناسب جهت زیبا سازی ناخن‌ها، توانسته جایگاه ویژه ‌ای را در بین رقبا به دست آورد.

    راه های ارتباطی با سالن کاشت ناخن طرلان

    • آدرس : تهران، سعادت آباد، خیابان علامه، طباطبایی جنوبی،  ساختمان طوس
    • آدرس سایت: tarlannail.ir
    • شماره تماس : 09197973520
    • آدرس اینستاگرام : tarlan.nail
    بخوانید
    بهترین سالن زیبایی تهران ❤️ ۳۰ آرایشگاه لاکچری+اینستا


    کاشت ناخن مورانا

    کاشت ناخن مورانا

    مورانا، یکی از بهترین مراکزی است که جهت کاشت، طراحی و دیزاین ناخن ها شناخته می‌شود. این سالن با تنوع در خدمات متعدد و کیفیت بالای کار،  جایگاه ویژه ای را در بین مشتریان کسب کرده است.

    سالن کاشت ناخن مورانا با دارا بودن استادکاران حرفه ای، همواره در تلاش است تا بهترین روش‌های ناخن کاری را بر اساس اخرین متد‌های طراحی به کاربران خود ارائه دهد.

    تمرکز  این سالن در ارائه طراحی‌های خاص و منحصربه فرد در حوزه کاشت ناخن، لمینت، ژلیش، پارافین تراپی و کاور ناخن، آن را به یکی از محبوب ترین مقاصد جهت کاشت ناخن تبدیل کرده است. جهت رزرو و کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره درج شده در قسمت زیر تماس بگیرید‌.

    راه های ارتباطی با سالن مورانا

    • آدرس : تهران، سعادت آباد، صراف‌ های شمالی، خیابان نوزدهم شمالی، پلاک ۱۹، واحد دوم
    • شماره تماس : 02122147936
    • آدرس سایت : morana.ir

    سوالات متداول آرایشگاه کاشت ناخن تهران

    1-هزینه کاشت ناخن در تهران چقدر است؟

    هزینه خدمات دهی در زمینه کاشت ناخن به عوامل مختلفی مانند محل قرارگیری سالن و انتخاب نوع خدمات  ناخن کاری بستگی دارد و قیمت در نظر گرفته شده در مراکز متعدد ناخن کاری متفاوت است.

    2-بهترین کاشت ناخن در تهران کدام است ؟

    انتخاب مناسب ترین مرکز ناخن کاری در حومه شهر تهران به دلایل متعددی بستگی دارد. به طور کلی بهترین کاشت ناخن در تهران شامل سالن‌های مونا یزدانی، الیکا احمدیان و گل سرخ است.

    3-ویژگی بهترین کاشت ناخن در تهران چیست؟

    بهترین کاشت ناخن در تهران جدیدترین متدهای ناخن کاری و روش های مدرن طراحی و دیزارین را با بکارگیری بهترین مواد اصل و با کیفیت در اختیار مردم قرار می‌دهد.

    با امتیاز به مقاله از ما حمایت کنید😍

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    تیم نویسندگی سایت در تهران

    این مقاله به کوشش اعضای تیم محتوای سایت در تهران تولید شده است. ممنون میشویم با نظرات و بازخوردهایتان تیم "درتهران" را در انتشار هرچه بهتر محتواهای مفید و کاربردی یاری دهید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا