کافه رستوران

10 تا بهترین رستوران کره ای تهران ( آدرس،تلفن، منوی غذاها)

  • احتمالا بارها غذاهای سنتی و خوشمزه کره ای را در سریال ها و فیلم های کره ای دیده اید. به همین دلیل محال است نخواهید به بهترین رستوران کره ای تهران رفته و غذاهای کره ای را امتحان کنید. در فرهنگ کره ای ها برای غذا بسیار ارزش قائل بوده و همواره بهترین و سالم ترین غذاها را مصرف می کنند. شاید به همین دلیل است که می توان در میان غذاهای این کشور بیشترین میزان تنوع را یافت.

    اگر شما نیز عاشق فرهنگ کره ای هستید و دوست دارید مقداری در این فضا قرار بگیرید، حتما رستوران کره ای تهران را امتحان کنید. چرا که قرار گرفتن در فضای این رستوران ها همراه با غذاهای محلی کره ای می تواند تجربه شگفت انگیزی برای شما رقم بزند.

    لیست معروفترین رستوران های کره ای

    1. رستوران چاپ چاپ
    2. رستوران سوان
    3. رستوران مانسون لانژ
    4. رستوران فینگر طوری
    5. کافه رستوران مهر و ماه
    6. رستوران کره ای لیز
    7. رستوران سو
    8. رستوران لاکارا
    9. رستوران بونسای
    10. رستوران ماساکی

    در این مطلب از سایت مرجع در تهران سعی داریم ده عدد از بهترین رستوران های کره ای تهران را به شما معرفی کنیم.


    رستوران کره ای چاپ چاپ 인쇄 인쇄

    رستوران چاپ چاپ

    یکی از لاکچری ترین رستوران های تهران که بهترین رستوران کره ای تهران نیز محسوب می شود، رستوران چاپ چاپ است. این رستوران دارای سه شعبه فعال در زعفرانیه، جردن و فرشته است. علاوه بر غذاهای کره ای می توانید سایر غذاهای آسیای شرقی همانند غذاهای چینی، تایلندی و ژاپنی را نیز امتحان کنید.

    • نودل
    • کیمچی
    • سوشی
    • دامپلینگ
    • سوپ جلبک
    • غذاهای دریایی چاپ چاپ بی نظیر هستند.

    بنابراین اگر به غذاهای دریایی علاقه دارید، منوی این رستوران کاملا می تواند انتظارات شما را برآورده کند. چرا که خوشمزه ترین غذاهای دریایی را می توانید در چاپ چاپ امتحان کنید.

     

    فضای رستوران چاپ چاپ عالی است. چرا که این رستوران هم دارای سالن سرپوشیده است و هم فضای باز. بنابراین مشتریان عزیز می توانند هم در سالن و هم در فضای باز غذاهای خوشمزه کره ای را اتحاد کنند.

    چاپ چاپ

    همچنین امکان برگزاری جشن های و دورهمی های مختلف در این رستوران وجود دارند. البته قبل از برگزاری این جشن ها ابتدا باید با مدیریت رستوران هماهنگی کنید.

    راه های ارتباطی با رستوران چاپ چاپ 인쇄 인쇄

    • آدرس شعبه فرشته: خیابان بوسنی و هرزگوین، پلاک 23، مجتمع تجاری مینیاتور، واحد 7- شعبه جردن: بلوار صبا، پلاک 19- شعبه
    • زعفرانیه: مقدس اردبیلی، بین کیهان و پسیان، پلاک 25، طبقه اول
    • شماره های تماس: 021224235370212242353902174412
    • پیج اینستاگرام: Chopchoplounge
    • آدرس سایت: chopchopasia.com
    بخوانید
    10 بهترین رستوران چینی در تهران (منو غذاها + قیمت و آدرس)

    شاید جالب باشد تا در اینجا با لیست بهترین رستوران های شمال تهران نیز آشنا شوید.


    رستوران کره ای سوان 소원맛집

    رستوران سوان

    در میان لیست بهترین رستوران کره ای تهران، نام رستوران سوان نیز می درخشد. کاخ رستوران کره ای سوان حس بودن در کره جنوبی را به شما می دهد. چرا که دکوراسیون این کاخ رستوران دقیقا مطابق فرهنگ کره ای ساخته شده است. اگر دوست دارید در فضایی صمیمانه با دوستان خود نشسته و از غذاهای کره ای لذت ببرید رستوران سوان بهترین گزینه می باشد.

    کیمچی و دانموجی از ترشی های محبوب و معروف این رستوران هستند که آوازه زیادی دارند. بنابراین اگر دوست دارید کیمچی را به سبک کره ای بخورید، حتما به این رستوران بروید.

    کاخ رستوران سوان تنها یک رستوران عادی برای غذا خوردن نیست. این رستوران می تواند شما را فرهنگ کره ای بصورت کامل آشنا کند. چرا که در این رستوران می توانید آثار هنری و کتاب های ادبی زیادی با زبان کره ای مطالعه کنید.

    سوان

    بنابراین اگر دستی در زبان کره ای دارید، بهتر است به این رستوران بروید و به اطلاعات خود بیفزایید. انواع نودل ها، مرغ سوخاری کره ای، بولداگ بوگوم، کیمبابه، رابوگی، کورن داگ، سالادهای کره ای و … از غذاهای جذاب این رستوران هستند.

    تماس با رستوران سوان 소원맛집

    • آدرس: میدان هروی، خیابان موسوی، مجتمع تجاری مایسا، طبقه همکف
    • شماره های تماس: 0212296550102122965509
    • پیج اینستاگرام: so1_kf
    • سایت : ندارد

    همچنین پیشنهاد میکنیم تا مطالعه مطلب بهترین رستوران ایتالیایی تهران را نیز از دست ندهید.


    رستوران کره ای مانسون لانژ 맨슨 라운지

    رستوران مانسون لانژ

    اگر به دنبال یک رستوران کره ای در تهران هستید که بسیار شیک، مجلل و لاکچری باشد، ما رستوران مانسون لانژ را به شما معرفی می کنیم. این رستوران شیک و زیبا در جردن تهران واقع شده و دارای دو بخش سالن اصلی و بخش روباز است.

    تمرکز این رستوران بر روی غذاهای کره ای است. اما سایر غذاهای آسیای شرقی همانند غذاهای ژاپنی، تایلندی و چینی هم در آن سرو می شود. مانسون سوشی، اسپرینگ رول، ماهی سالمون با سس تریاکی، برنج کره ای با گوشت یا مرغ اسپایسی و … از غذاهای معروف این رستوران هستند.

     

    قیمت غذاهای رستوران مانسون لانژ مقداری از رستوران های دیگر بیشتر است. چرا که این رستوران سطح متفاوتی از خدمات را به مشتریان عرضه می کند. از طرفی موقعیت این رستوران نیز مزید بر علت شده است. فضای بزرگ رستوران امکان برگزاری انواع جشن ها و دورهمی های خانوادگی و دوستانه را مشتریان ارائه می کند. البته اگر قصد برگزاری این دورهمی ها را دارید بهتر است با مدیریت رستوران هماهنگ کنید. چرا که رزرو میز مخصوص برای برگزاری دورهمی ها و مراسمات مختلف ضروری است.

    تماس مانسون لانژ 맨슨 라운지

    • آدرس: خیابان جردن، نبش خیابان گلدان، پلاک دو، طبقه دو
    • شماره های تماس: 0212205343702122044813
    • پیج اینستاگرام: monsoonloungeofficial
    • سایت : ندارد


    رستوران کره ای فینگر طوری 손가락이 저렇게

    رستوران فینگر طوری

    فینگر طوری از دیگر رستوران کره ای تهران است که جزء بهترین ها محسوب می شود. این رستوران زیبا توسط خانم سعادت با توانایی زیادی مدیریت شده و بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می کند. تمامی آشپزها و کارکنان این رستوران آموزش دیده و با تجربه هستند. بنابراین این رستوران کره ای دارای یک منوی متنوع از غذاهای کشورهای آسیای شرقی است.

    بخوانید
    17 تا بهترین کافه ها در بام لند ☕️ ویدئو + تماس و ساعت کاری

    این رستوران همه روزه آماده پذیرایی از گردشگران و علاقه مندان به غذاهای دریایی و کره ای است. اصیل ترین غذاهای کره ای را همانند کیمچی، برنج، انواع سوپ های سبزیجات و رول تخم مرغ را می توانید در آن امتحان کنید.

    فینگر طوری

    رستوران فینگر طوری می تواند یک گزینه عالی برای کسانی باشد که می خواهند در یک فضای لاکچری و لوکس غذا بخورند. این رستوران موضعیت بسیار خوبی داشته و به مراکز تفریحی زیادی نزدیک است. نودل دریایی، دوکبوکی، سوشی، برنج سبزیجات و مرغ کره ای از غذاهای معروف این رستوران هستند.

    راه های ارتباطی با رستوران فینگر طوری 손가락이 저렇게



    کافه رستوران کره ای مهر و ماه ‏레스투랑&카페한국어 메흐르&마흐

    کافه رستوران مهر و ماه

    بهترین رستوران کره ای تهران که تجربه شگفت انگیزی از غذاها و نوشیدنی های کره ای به شما ارائه می دهد، رستوران مهر و ماه است. این رستوران یک مجموعه همه چیز تمام از فرهنگ و اصالت کره ای می باشد. اگر زبان کره ای بلد باشید می توانید از کتابخانه این مجموعه زیباترین کتاب های کره ای را مطالعه نمایید.

    موسیقی و سریال های نوستالژیک کره ای همواره در این رستوران در حال پخش هستند. انواع غذاهای معروف کره ای مانند برنج، مندو، بولگوگی، جابچه، چیکا، بیبیم باپ، جاجانگمیون، توکبوکی، کیمچی، ماندرول و … لذت ببرید. همچنین می توانید تجربه کباب کردن گوشت را همراه با دوستان خود در این رستوران داشته باشید.

     

    رستوران مهر و ماه علاوه بر غذاها و خوراکی های کره ای، انواع دمنوش ها، کیک ها، دسرها و صبحانه های ایرانی، کره ای و بین المللی را سرو می کند. بنابراین می توانید نوشیدنی های محلی کره ای را به همان سبک و سیاق میل کنید. صبحانه نیز از ساعت 9 تا 11 سرو خواهد شد. محیط این رستوران بسیار دلنشین بوده و برای برگزاری دورهمی های خانوادگی و دوستانه بهترین انتخاب است.

    راه های ارتباطی با کافه رستوران کره ای مهر و ماه

    • آدرس: خیابان فلسطین، بین خیابان انقلاب و بزرگمهر، بن بست حاجیان دو
    • شماره تماس: 02166409040
    • پیج اینستاگرام: caferestaurant.korean.mehromah
    • سایت : ندارد


    رستوران کره ای لیز 리즈

    رستوران کره ای لیز

    رستوران کره ای تهران که سر آشپز و مسئول آن نیز یک فرد کره ای است، رستوران لیز می باشد. آقای جنگ سالهاست که رستوران بین المللی کره ای لیز را اداره می کند.

    این رستوران بهترین غذاهای جنوب آسیای شرقی را در منوی متنوع و رنگارنگ به علاقه مندان عزیز ارائه می کند. اگر می خواهید غذاهای کره ای را در فضای کاملا کره ای امتحان کنید، رستوران کره ای لیز برای شماست.

    کره ای لیز

    انواع برگرها و مرغ های سوخاری نیز در کنار غذاهای محلی در این رستوران سرو می شوند. می توانید طعم خوشمزه ترین نودل ها و کیمچی های کره ای را به سبک جدیدی در رستوران لیز بچشید. امکان سفارش آنلاین غذا از این رستوران وجود دارد.

    راه های ارتباطی با رستوران کره ای لیز 리즈

    • آدرس: بزرگراه کردستان، برج های asp، واحد تجاری 31
    • شماره تماس: 02188044693
    • پیج اینستاگرام: leeschicken_iran
    • سایت: ندارد
    بخوانید
    معرفی 6 بهترین رستوران افغانی در تهران (آدرس + تلفن)


    رستوران کره ای سو  송희순

    رستوران سو

    از دیگر مجموعه های لیست رستوران کره ای تهران می توان به رستوران سو اشاره کرد که در هتل وزرا قرار دارد. این رستوران زیبا دارای سرآشپز کره ای بوده و تمامی غذاهای آن توسط این سرآشپز طبخ می شوند. همچنین لازم است بدانید که این رستوران تمامی مواد غذایی خود را به صورت مستقیم از کره جنوبی وارد می کند. بنابراین طعم تمامی غذاهای آن اصیل است.

    اگر به پوشیدن غذاهای سنتی کره جنوبی به نام هانبوک علاقه دارید، این رستوران اجازه پوشیدن آن را به شما می دهد. می توانید لباس های محلی کره ای را پوشیده و با آن ها عکس یادگاری بگیرید.

    رستوران سو در هتل وزرا قرار دارد و دارای محیطی بسیار مدرن، آرام بخش و زیبا است. از این رو می توانید از خوردن غذاهای کره ای در این رستوران لذت ببرید. خوشمزه ترین سوشی ها، سوپ ها، نودل ها و فست فودها توسط منوی متنوع به شما ارائه می شوند. همچنین می توانید جشن های خانوادگی و دورهمی های خود را در رستوران سو برگزار کنید.

    راه های ارتباطی با رستوران کره ای سو 송희순

    • آدرس: خیابان گاندی، هتل وزرا، طبق دو
    • شماره تماس: 09125458109
    • پیج اینستاگرام: koreanrestaurantsoo
    • سایت : ندارد


    رستوران کره ای آسیایی لاکارا 라카라

    رستوران لاکارا

    رستوران لاکارا ترکیبی از رستوران های ایتالیایی و کره ای است که غذاهای هر دو کشور را به صورت بین المللی ارائه می کند. پس نمی توان لاکارا را تنها یک رستوران کره ای تهران نامید. البته این مورد گزینه بسیار خوبی برای کسانیست که می خواهند به صورت دسته جمعی یا همراه با فرد دیگری به رستوران بروند. چرا که ممکن است طرف مقابل نخواهد غذاهای کره ای را امتحان کند.

    رستوران لاکارا با استفاده از باکیفیت ترین و خوشمزه ترین مواد اولیه، غذاهای کره ای را طبخ می کند. همچنین این رستوران دارای فضایی بسیار صمیمی و دوستانه است.

    سوشی، اسپرینگ رول، نیگری، انواع نودل و انواع سوپ های گیاهی و دریایی را می توانید در این رستوران امتحان کنید. همچنین تمامی غذاهای خوشمزه ایتالیایی همانند پاستا با سس آلفردو در لاکارا به صورت حرفه ای ارائه می شوند. رستوران محیط بسیار مدرن و زیبای رستوران در نگاه اول تمامی توجه ها را به خود جلب می کند.

    راه های ارتباطی با رستوران لاکارا 라카라

    • آدرس: میدان ونک، خیابان خدامی، خیابان وسکانیان، کوچه ماهتاب، پلاک 30
    • شماره تماس: 02188054638
    • پیج اینستاگرام: lakara.asianfood
    • سایت : ندارد


    رستوران کره ای بونسای 분재

    رستوران بونسای

    زیباترین رستوران کره ای تهران که همواره برای خانواده ها و دورهمی های دوستانه پیشنهاد می شود رستوران بونسای است. بونسای یکی از اولین رستوران های کره ای است که خوشمزه ترین غذاهای این کشور زیبا را در ایران سرو می کند. کیمچی ها و سوپ های این رستوران حرف ندارند.

    فضای این رستوران کاملا دنج و صمیمانه است. همچنین یک فضای اختصاصی به ظرفیت 40 نفر در این رستوران قرار دارد که برای برگزاری مراسمات و مهمانی های خصوصی مناسب می باشد. اینترنت رایگان و جای پارک آسان از دیگر ویژگی های این رستوران است.

    امکان سفارش غذا ازاین رستوران و تحویل در محل مدنظر وجود دارد. تنها کافیست غذای مورد علاقه خود را سفارش داده تا آن را در محل کار یا منزل خود تحویل بگیرید. امکان سفارش غذا به شما این امکان را می دهد که در مکانی که خودتان دوست دارید غذاهای مورد علاقه کره ایتان را سرو نمایید.

    بخوانید
    بهترین رستوران‌ سنتی تهران [آدرس،تلفن،اینستا]معرفی 10 پاتوق

    راه های ارتباطی با رستوران بونسای 분재

    • آدرس: بزرگراه کردستان، خیابان 27، 20 متری دوم، نبش خیابان 28
    • شماره تماس: 0218807807
    • پیج اینستاگرام: cafe._bonsai
    • سایت : ندارد


    رستوران کره ای ماساکی 마사키

    رستوران ماساکی

    یکی از خوشمزه ترین رستوران های تهران برای صرف غذاهای کره ای، رستوران ماساکی است. این رستوران دارای تیمی حرفه ای و باتجربه در زمینه پخت انواع خوراک ها، دسرها، سوپ ها و غذاهای محلی و سنتی کره ای است.

    می توانید انواع نودل ها، رولت ها و نوشیدنی های محبوب کره ای را در این رستوران امتحان کنید. البته جای خود دارد بگوییم که استیک های این رستوران و غذاهای دریایی آن حرف ندارد. بنابراین اگر به خوردن سوشی و انواع ماهی تازه علاقه دارید اصلا این رستوران را از دست ندهید.

    رستوران ماساکی دارای فضایی کاملا لاکچری و محیطی بسیار آرامش بخش و مدرن است که حس بسیار خوبی را به شما القاء می کند. می توانید همراه با دوستان و خانواده خود برای خوردن بهترین غذاهای کره ای به این رستوران بروید.

    راه های ارتباطی با رستوران کره ای ماساکی 마사키

    • آدرس: خیابان فرشته، خیابان بوسنی و هرزگوین، بوتیک مال ملل، طبقه سوم
    • شماره تماس: 02126353104
    • آدرس اینستاگرام: foodie.food_lover
    • آدرس سایت: ندارد


    جمع بندی مقایسه رستوران های کره ای

    در این مطلب لیست بهترین رستوران کره ای تهران را همراه با راه های ارتباطی آنان به صورت کامل معرفی کردیم. قبل از مراجعه به هر رستورانی با شماره آن تماس گرفته و هماهنگی های لازم را انجام دهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید به پیج اینستاگرام رستوران ها سر بزنید.


    سوالات متداول رستوران کره ای

    هزینه هر پرس غذا در بهترین رستوران کره ای تهران چقدر است؟

    هزینه غذا بستگی به موقعیت جغرافیایی رستوران، نوع غذا، میزان امکانات رستوران و … دارد. بنابراین نمی توان قیمت ثابتی برای آن تعیین کرد.

    ساعات کاری رستوران های کره ای در تهران چقدر است؟

    اغلب این رستوران ها برای ناهار و شام سرویس دهی دارند. بنابراین هم در طول روز و هم شب می توانید به این رستوران ها مراجعه کنید.

    چه غذاهایی در رستوران کره ای سرو می شوند؟

    غذاهای سنتی کره ای همانند کیمچی، اسپرینگ رول، سوپ جلبک، کورن داگ، مرغ سوخاری، داک بولگوگی، ماندرول و … در این رستوران ها سرو می شوند.

    با امتیاز به مقاله از ما حمایت کنید😍

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    تیم نویسندگی سایت مرجع در تهران

    این مقاله به کوشش اعضای تیم محتوای سایت در تهران تولید شده است. تک‌تک ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت وب فارسی داشته باشیم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا