لوکیشن ها

بهترین روش های رفتن از تهران به شهر قدس (9 روش رفت و آمد)

  • راحت ترین راه رفتن از تهران به شهر قدس

    شهر قدس یکی از شهرهای معروف حومه تهران است و هر روزه تعدادی زیادی از افراد بنا به دلایل مختلف از تهران به سمت شهر قدس سفر می کنند. خوشبختانه راه های بسیار مختلف و متنوعی برای سفر به این شهر وجود دارد و افراد می توانند با توجه به شرایطی که دارند، بهترین انتخاب را داشته باشند.

    در ادامه قصد داریم تمام روش هایی را که می توان از تهران به شهر قدس سفر کرد را برای شما توضیح دهیم. پس در ادامه با سایت مرجع در تهران همراه باشید.


    1- رفتن از تهران به شهر قدس با مترو

    متاسفانه ایستگاه مجزایی برای شهر قدس احداث نشده است بنابراین افراد نمی توانند به صورت مستقیم و با استفاده از مترو به شهر قدس بروند. اما ایستگاهی در نزدیکی این شهر وجود دارد که سفر به شهر قدس با مترو را امکان پذیر می کند. افرادی که قصد دارند با استفاده از مترو به این شهر سفر کنند.

    در ابتدا بایستی سوار خطر 5 شده و در ایستگاه وردآورد پیاده شوند. این ایستگاه تقریبا 10 کیلومتر با شهر قدس فاصله داشته و نزدیک ترین ایستگاه مترو به این شهر است. در خروجی ایستگاه مترو شما با تعداد زیادی از تاکسی و مسافر کش های شخصی موجه خواهید شد که با پرداخت کرایه معقول، شما را تا شهر قدس می رسانند.

    سفر به شهر قدس با مترو


    2- رفتن از تهران به شهر قدس با اتوبوس

    برای سفر به شهر قدس با استفاده از اتوبوس بایستی به پایانه آزادی یا پایانه بیهقی مراجعه کنید. شما می توانید بلیط سفر خود را به صورت حضوری یا از طریق اینترنتی تهیه کنید.

    معمولا هر روزه تعداد زیادی از اتوبوس ها در ساعت مشخص از تهران به سمت شهر قدس حرکت می کنند.به همین دلیل نیز بهتر است تا در ابتدا از ساعت حرکت و برنامه روزانه اتوبوس های هر پایانه با خبر شوید و پس از آن نسبت به برنامه سفری که دارید، بلیط خود را تهیه کنید.

    بخوانید
    بهترین تالار عروسی تهران⚡️ 13 تالار پذیرایی لاکچری + قیمت

    سفر به شهر قدس با اتوبوس


    3- رفتن از تهران به شهر قدس با خودرو شخصی

    یکی دیگر از راه های سفر به شهر قدس رانندگی با خودرو شخصی است. افرادی که در مناطق مختلف تهران هستند می توانند خود را به بزرگراه تهران به کرج رسانده و سپس با استفاده از مسیر خروجی شهریار به سمت قدس رانندگی کنند.

    سفر به شهر قدس با خودرو شخصی

    استفاده از خودروشخصی مزایای متعددی همچون انعطاف پذیزی زمان سفر، کوتاه تر شدن زمان سفر و… را به همراه دارد. به همین دلیل نیز بسیاری از افراد اغلب تمایل دارند تا با خودرو های خود به شهر قدس سفر کنند.


    4- رفتن از تهران به شهر قدس با تاکسی و سرویس های آنلاین

    استفاده از تاکسی یا سرویس‌ های آنلاین مثل اسنپ به عنوان یکی از راه‌ های راحت و بدون درد سر برای سفر از تهران به شهر قدس شناخته می شود. این روش مناسب کسانی است که به استفاده از وسیله نقلیه شخصی یا عمومی تمایل ندارند یا به دنبال راهی آسان ‌تر برای رسیدن به مقصد خود هستند.شما می توانید از طریق مختلف از خدمات تاکسی و سرویس های آنلاین همچون اسنپ و تپسی بهره مند شوید.

    در ادامه این روش های مختلف را برای شما توضیح داده ایم.

    سفر به شهر قدس با تاکسی و سرویس های آنلاین

    برای سفر از تهران به شهر قدس، سرویس ‌های رایج حمل و نقل آنلاین مانند اسنپ یا تپسی می‌توانند گزینه ایده آلی برای شما باشند. برای این کار تنها کافی است تا وارد اپلیکیشن مورد نظر شده و مبدا و مقصد خود را انتخاب کنید. یکی از مهم ترین مزایای این روش آن است که راننده به دنبال شما می آید و شما را در مبدا ای که در آن حاضر هستید سوار می کند. از طرفی دیگر شما قبل از درخواست ماشین، از هزینه این سفر با خبر می شوید.


    5- رفتن از تهران به شهر قدس با تاکسی های برون شهری

    در ترمینال های بیهقی و ترمینال غرب خدمات تاکسی برون شهری برای علاقه مندان عرضه می شود. شما می توانید به یکی از پایانه های مسافربری مراجعه کرده و با استفاده از تاکسی های برون شهری به مقصد خود بروید.برای استفاده از این تاکسی ها می توانید به صورت تکی تاکسی را اجاره کرده و یا با مسافرین دیگر سوار بر یک تاکسی شوید.

    معمولا در تمام مدت روز تاکسی هایی برای رساندن شما به شهر قدس حاضر هستند. از این رو هیچ دغدغه و نگرانی از بابت سفر به شهر قدس با تاکسی برون شهری نخواهید داشت.

    سفر به شهر قدس با تاکسی های برون شهری


    6- سفر به شهر قدس با تاکسی های درون شهری

    تاکسی ‌های درون شهری را می‌توانید از تمام نقاط شهر تهران پیدا کنید. البته این تاکسی ها نسبت به تاکسی های برون شهری هزینه بیشتری را برای سفر به شهر قدس درخواست می کنند. به عنوان یک نکته بسیار مهم باید قبل از سوار شدن به تاکسی و شروع سفر خود، با راننده بر سر کرایه و شرایط سفر به توافق کامل برسید.

    سفر به شهر قدس با تاکسی های درون شهری


    7- سفر به شهر قدس با مسافرکش های شخصی

    در نزدیکی پایانه های بیهقی و پایانه غرب بسیاری از راننده ها حاضر هستند و شما با اتومبیل های شخصی خود، افراد را به شهر قدس می برند. این راننده ها معمولا نرخ کمتری از تاکسی ها دریافت می کنند. اما بهتر است قبل از نشستن در ماشین و شروع سفر، در مورد کرایه به طور کامل با راننده صحبت کنید.

    بخوانید
    چطور از تهران به ورامین برویم؟ (7 راه رسیدن به ورامین)

    8- رفتن از تهران به شهر قدس با دوچرخه

    استفاده از دوچرخه برای سفر از تهران به شهر قدس می‌تواند یک تجربه منحصر به فرد و همزمان چالش‌برانگیز برای شما باشد. این مسیر حدوداً 20 تا 25 کیلومتر فاصله دارد و بسته به مسیر انتخابی و وضعیت ترافیک، ممکن است بین 1 تا 2.5 ساعت به طول انجامد. البته باید توجه داشته باشید که برای استفاده از دوچرخه برای سفر به شهر قدس بایستی از تجربه کافی و شرایط فیزیکی ایده آلی بخوردار باشید. به همین دلیل نیز سفر با دوچرخه برای افراد عادی توصیه نمی شود.


    9- رفتن از تهران به شهر قدس با موتورسیکلت

    رفتن به شهر قدس با موتورسیکلت

    استفاده از موتور سیکلت یا موتور برقی برای سفر از تهران به شهر قدس یکی از گزینه هایی است که می توانید از آن استفاده کنید. سفر با موتورسیکلت خطرات کم تری نسبت به دوچرخه داشته و شما را در مدت زمان کم تری به مقصد می رساند. از طرفی دیگر در صورت وجود ترافیک شدید، موتورسیکلت ها سریع تر از خودرو به شهر قدس می رسند.


    بهترین مسیر ها رفتن از تهران به شهر قدس

    برای سفر از تهران به شهر قدس، بهترین مسیر بستگی به نقطه ‌ای دارد که شما از تهران حرکت می‌کنید. در ادامه بهترین مسیر ها را برای شما شرح داده ایم.

    غرب تهران

    افرادی که در غرب تهران زندگی می کنند، برای سفر به شهر قدس بایستی از بزرگراه همت یا بزرگراه آزادگان سفر خود را شروع کرده و به سمت بزرگراه شهید خرازی (کردستان سابق) بروند سپس از مسیر خروجی شهریار به سمت شهر قدس رانندگی کنند.

    شرق تهران

    ساکنین شرق تهران در ابتدا باید به بزرگراه امام علی (ع) رفته و به سمت جنوب حرکت کنند تا به بزرگراه آزادگان برسند. پس از آن لازم است تا وارد بزرگراه شهید خرازی (کردستان سابق) شده به سمت شهر قدس حرکت کنند.

    جنوب تهران

    بهترین مسیر برای سفر به شهر قدس از جنوب تهران، استفاده از بزرگراه آزادگان است. شما بهتر است که از این بزرگراه ه غرب حرکت کرده و وارد بزرگراه شهید خرازی (کردستان سابق) شوید و پس از آن از مسیر خروجی شهریار سمت قدس بروید.

    جنوب تهران

    شمال تهران

    افرادی که می خواهند سفر خود به شهر قدس را از شمال تهران آغاز کنند، در ابتدا باید به بزرگراه مدرس یا بزرگراه چمران بروند و سپس به سمت جنوب حرکت کنند تا به بزرگراه همت برسند بعد از به سمت بزرگراه آزادگان رفته و در ادامه مسیری مشابه با مسیر غرب تهران را دنبال کنند.

    مرکز تهران

    افرادی که در مرکز تهران هستیند باید از طریق بزرگراه نواب یا بزرگراه آیت الله سعیدی سفر خود را شروع کرده و به سمت بزرگراه آزادگان بروند. سپس به غرب حرکت کرده و از طریق بزرگراه شهید خرازی (کردستان سابق) به سمت شهر قدس بروید.

    البته به خاطر داشته باشید که همیشه قبل از شروع سفر، لازم است تا از وضعیت ترافیکی مسیر ها و احتمال وجود کارگاه ‌های ساختمانی یا محدودیت‌های جاده‌ای مطلع شوید تا بتوانید بهترین مسیر را با توجه به نقطه شروع پیدا کنید. استفاده از برنامه های مسیر یابی می توانند کمک بسیار زیادی را برای شما داشته باشند.

    بخوانید
    فضای کار اشتراکی تهران [آدرس،هزینه،امکانات] لیست 15تایی

    مقایسه روش های مختلف رفتن از تهران به شهر قدس

    هر کدام از روش های سفر نسبت به دیگر روش ها دارای مزایایی هستند. اگر می خواهید سفر آرام و با اطمینانی داشته باشید می توانید از اتوبوس استفاده کنید. همچنین برای آن که در کوتاه ترین زمان ممکن به شهر قدس برسید، رانندگی با خودرو شخصی یا استفاده از تاکسی ها و مسافر کش ها گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

    همچنین در صورت وجود ترافیک سنگین، مترو می تواند گزینه ایده آلی برای سفر به شهر قدس باشد. به یاد داشته باشید که استفاده از موتورسیکلت یا دوچرخه باعث می شود تا سفر شما، لذت بخش تر باشد.

    مقایسه روش های مختلف سفر از تهران به شهر قدس


    هزینه سفر از تهران به شهر قدس

    هزینه سفر از تهران به شهر قدس به عوامل مختلفی همچون نوع وسیله نقلیه انتخابی، مسیر رفت و… بستگی دارد. از این رو نمی توان هزینه های این سفر را به طور دقیق تعیین کرد. اما به طور کلی چون تهران تا شهر قدس فاصله کمی با هم دارند، هزینه های بسیار کمی برای سفر به این شهر لازم است.

    هزینه سفر از تهران به شهر قدس


    مدت زمان سفر از تهران به شهر قدس

    شهر قدس حدودا 22.5 الی 32 کیلومتر (بسته به منطقه ای که در تهران حضور دارید) از تهران فاصله دارد. به همین دلیل نیز شما می توانید در طی 1 الی 2 ساعت (بسته به مزاین ترافیک و وسیله نقلیه) از تهران به شهر قدس سفر کنید.


    جمع بندی چگونه از تهران به شهر قدس برویم؟

    اگر بنا به هر دلیل قصد دارید از تهران به شهر قدس سفر کنید، می توانید از وسیله های نقلیه مختلفی مانند مترو، اتوبوس، تاکسی و… استفاده کنید. بهتر است بسته به شرایط خود و موقعیتی که دارید، یک روش مطمئن را برای سفر خود انتخاب کرده و به شهر قدس بروید.

    سوالات متداول

    ارزان ترین روش رفتن از تهران به شهر قدس کدام است؟

    ارزانترین روش روفت با اتوبوس و ماشین های حمل و نقل عمومی است

    آیا از تهران به شهر قدس حمل نقل عمومی وجود دارد؟

    بله میتوانید از پایانه ازادی سوار اتوبوس یا سواری های تهران شهر قدس شوید

    با امتیاز به مقاله از ما حمایت کنید😍

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    تیم نویسندگی سایت مرجع در تهران

    این مقاله به کوشش اعضای تیم محتوای سایت در تهران تولید شده است. تک‌تک ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت وب فارسی داشته باشیم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا